آغاز ثبت‌نام دوره‌های ماینر دانشگاه تهران

ثبت نام دوره‌های آموزشی- مهارتی ماینر (کهاد)دانشگاه تهران آغاز شده و تا ۲۵ تیرماه ادامه دارد.این کلاس ها طی دو مرحله (کلاس‌های الکترونیکی ) از اول مرداد ۱۳۹۷ و(کلاس های حضوری) از اول مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا از روابط عمومی دانشگاه تهران، این دوره برای دو گروه دانشجویان مقطع کارشناسی و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد، دکتری و دانش‌آموختگان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دوره ماینر(کهاد) آموزش مجموعه اصلی دروس تا سقف ۲۴ واحد از یک برنامه آموزشی است و متقاضی با شرکت در این دوره به خوبی با محتوای آن رشته آشنا می شود.

دانشجویان متقاضی باید نسبت به ثبت نام اولیه در سایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تا تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۷ اقدام نمایند و در صورت تمایل به ثبت نام در دوره‌های کهاد مدیریت و کارآفرینی، به نشانی اینترنتی http://utec.ut.ac.ir/web/mng/۴۲ مراجعه کنند.

  میزان شهریه پرداختی برای دانشجویان گروه کارشناسی برابر با ۵۰ درصد نرخ مصوب شهریه دوره کارشناسی و برای مقتاضیان گروه ارشد، دکتری و دانش‌آموختگان معادل ۱۰۰ درصد نرخ مصوب شهریه دوره کارشناسی خواهد بود.

دوره‌های مذکور در دو مرحله کلاس‌های الکترونیکی و کلاس‌های حضوری برگزار می‌شود که کلاس‌های الکترونیکی از ابتدای مرداد ماه سال جاری و کلاس‌های حضوری با شروع نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ آغاز می‌شوند و متقاضیان با گذراندن یکی از دوره‌های مذکور موفق به اخذ گواهی دوره کهاد خواهند شد.

.

کد خبر 347405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.