کشف ۴۷۰ کیلو مخدر در نجف آباد

نجف آباد- فرماندار نجف آباد گفت: در یک سال گذشته نیروی انتظامی شهرستان با بیش از ۱۳۰ عملیات مربوط به کشف و ضبط مواد مخدر یک هزار و ۲۴۰ نفر را دستگیر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، مجتبی راعی در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه عمده مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک بوده، اظهار کرد: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد بیش از ۴۸درصد را نشان می دهد، البته در بیشتر موارد با قصد ارسال به دیگر نقاط کشور تدارک دیده شد بوده، اما در محدوده شهرستان نجف آباد کشف شده اند.

راعی با بیان اینکه بعضی نقاط آلوده در نزدیکی نجف آباد به عنوان قطب های اصلی تامین مواد مخدر استان فعالیت می کنند، گفت: اخیرا شاهد برخورد انتظامی و قضایی با افرادی بوده ایم که در یک واحد صنعتی اقدام به تولید و فرآوری مواد مخدر از خشخاش و شاهدانه در حد چندین تن کرده بودند.

معاون استاندار اصفهان آمار مربوط به کشفیات مواد مخدر و دستگیری قاچاقیان شهرستان را در مقایسه با بعضی شهرهای همجوار پایین دانست و ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۸۰۰ نوع مواد مخدر جدید و صنعتی در بازار وجود دارد که حتی برخی از آن ها برای عوامل انتظامی نیز ناشناخته مانده است.

وی افزود: حاکمیت، معتاد را مجرم نمی داند و تلاش می کند تا جایی که ممکن است بدون برخوردهای فیزیکی و خشن، از ظرفیت مجموعه های مردم نهاد برای مقابله با مشکلات این عرصه استفاده کند.

فرماندار نجف آباد در خصوص بالا بودن آمار بعضی ناهنجاری ها در نجف آباد گفت: به دلیل نبود زیرساخت های لازم در برخی شهرستان های اطراف، ثبت واقعه طلاق در نجف آباد صورت می گیرد که همین موضوع آمار مربوط به آن را بالا برده است.

کد خبر 347388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.