۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
در جستجوی ابرها

"روایتی از یک هنرمند" عنوان سلسه کارگاه‌های دو هفتگی خانه کاریکاتور اصفهان است که در یکی دیگر از برنامه‌های خود به معرفی آثار مجتبی حیدرپناه می‌پردازد. این کارگاه که "در جستجوی ابرها" نام دارد با حضور نگین نقیه برگزارمی‌شود.

به گزارش ایمنا، در این کارگاه که با حضور "مجتبی حیدرپناه" برگزار می‌شود. در این کارگاه، آثار این هنرمند کارتونیست، طراح، انیماتور و تصویرساز توسط "نگین نقیه" از اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان و با همراهی سحر پورجم و رضا رحیمی، از منظر ایده، اجرا، خلاقیت، روانشناسی و سایر مباحث مرتبط با همکاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مجتبی حیدرپناه، کارتونیست، تصویرساز و نقاشی است که سال ۶۹ در آباده متولد شد. وی از هنرمندان جوانی است که آثارش تا کنون موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. حیدرپناه دانش‌آموخته کارشناسی رشته نقاشی دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد است و تا کنون با مطبوعات کشور ازجمله روزنامه‌های جام جم، قانون، فرهیختگان، همشهری، اصفهان امروز، اصفهان نیمروز  و بسیاری دیگر از مجله‌ها و روزنامه‌ها در بخش کارتون و تصویرسازی همکاری داشته است.

وی در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های بسیاری در ایران و خارج از ایران حضور داشته و موفق به دریافت عناوین معتبری نیز شده است.

"در جستجوی ابرها" عنوان یکی از سلسله کارگاه‌ دو هفتگی خانه کاریکاتور اصفهان است که سه‌شنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان اصفهان، واقع در چهارراه آبشار، پارک ایثارگران برگزار می‌شود.

کد خبر 347386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.