گردشگری در اولویت برنامه های اوقات فراغت تیران است

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گردشگری طبیعی و تاریخی شهرستان در اولویت برنامه های اوقات فراغت تیران و کرون قرار دارد.

مهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به برنامه های اوقات فراغت این شهرستان اظهار کرد: با تشکیل ستاد اوقات فراغت و کمیته های آن برنامه های اجرایی مشخص شده که پیشگیری از آسیب های اجتماعی، گردشگری طبیعی و تاریخی شهرستان در اولویت طرح اوقات فراغت تیران و کرون قرار گرفته است.

وی افزود: پیشگیری از آسیب های اجتماعی به عنوان برنامه های فرهنگی ورزشی این طرح مورد توجه است و برنامه ریزی آن توسط کارشناسان فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته و در قالب های مختلف از جمله فعالیت های هنری و همچنین آموزشی ارایه می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گردشگری را از برنامه های مورد علاقه جوانان عنوان کرد و گفت: براساس نظرسنجی، جوانان، به برنامه های گردشگری، ورزشی و تفریحی بیش از سایر برنامه ها علاقه دارند که باید به این مهم در  در فصل اوقات فراغت توجه ویژه ای شود.

وی با بیان اینکه برگزاری تورهای یک روز برای بازدید از ظرفیت های گردشگری شهرستان مهیا شده است، تصریح کرد: تورهای یک روز گردشگری بسترسازی معرفی ظرفیت های گردشگری طبیعی و تاریخی این شهرستان است و همچنین موجب ایجاد شادی و نشاط خواهد بود.

مرادی نظارت بر فعالیت های اوقات فراغت را از برنامه های مهم ستاد اوقات فراغت شهرستان عنوان کرد و گفت: نظارت بر فعالیت های یکصد پایگاه اوقات فراغت شهرستان با حضور کارشناسان فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و مهارتی انجام و تخلفات تذکر و مدیران پایگاه های موفق تجلیل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای کیفیت بخشی به برنامه ها، جلوگیری از موازی کاری و همچنین جلوگیری از برگزاری دوره های آموزشی فاقد مربی دارای مهارت و مدرک مربیگری از برنامه های امسال ستاد اوقات فراغت این شهرستان برای ارتقاء فعالیت های اوقات فراغت این شهرستان است.

کد خبر 347360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.