چشم انداز شهر تیران تدوین می شود

تیران-شهردار تیران گفت: چشم انداز شهر تیران بر مبنای ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه برای نخستین بار تدوین می شود.

پیمان شکرزاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه نداشتن برنامه و چشم انداز برای شهر و مدیریت شهری چالش بزرگی در شهرستان ایجاد کرده است، اظهار کرد: برنامه چشم انداز شهر تیران بر مبنای ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه برای نخستین بار تدوین می شود که توسعه گردشگری یکی از مهم ترین مولفه های این چشم انداز است.

وی افزود: نبود چشم انداز برای شهر تیران در گذشته منجر به اجرای برنامه ها و پروژه های سلیقه ای توسط مدیریت شهری و شورای اسلامی شده بود که بر اساس نظرسنجی، فعالیت پژوهشی و مطالعه ظرفیت های این شهر، سند چشم انداز و افق بلند مدت این شهر تدوین و در اختیار شهرداری قرار می گیرد.

شهردار تیران با بیان اینکه اجرای پروژه های عمرانی شهر از سال آینده بر اساس برنامه این چشم انداز انجام خواهد شد، گفت: در این سند نیازها و ظرفیت ها مورد توجه قرار می گیرد و نقشه راهی برای شهرداری خواهد بود البته مردم این شهر نیز این بر اساس می توانند عملکرد مدیریت شهری را قضاوت کنند.

وی با اشاره به  موقعیت های مهم گردشگری و جغرافیایی شهر تیران تصریح کرد: جنبه های گردشگری و جذب توریست در برنامه چشم انداز شهر مورد توجه ویژه قرار گرفته و پروژه های شهر با این رویکرد تعریف خواهد شد.

شکرزاده ادامه داد: شهرداری با مشارکت بخش خصوصی و همچنین بسترسازی برای جذب سرمایه گذار پروژه های عمرانی، خدمات و گردشگری را در شهر اجرا می کند که تمامی این پروژه بر اساس برنامه چشم انداز و ظرفیت گردشگری خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر شهرداری برای جذب گردشگر و توریست برنامه های ویژه ای دارد تا علاوه بر معرفی ظرفیت های گردشگری این منطقه به درآمدزایی بر مبنای فعالیت های گردشگری کمک کند.

کد خبر 347359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.