۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
خیابانی به نام "حاج صفی"

کاشان - رییس شورای اسلامی شهر کاشان، از نامگذاری یک خیابان یا میدان در این شهر به نام احسان حاج صفی بازیکن تیم ملی فوتبال در راستای قدرشناسی از تلاش وی در بازی های فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علی رسول زاده، در آیین تجلیل از کاپیتان تیم ملی فوتبال در آمفی تئاتر بام شهر، با بیان اینکه وجود کاپیتان احسان حاج صفی در تیم ملی ایران افتخار کاشانی ها است، اظهار کرد: کاشان در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی نخبه های فراوانی دارد، به ویژه در زمینه ورزش که سرآمد تمامی شهرها است.

وی با بیان اینکه کاشان در زمره شهرهایی بوده که دارای استعدادهای نام آور بسیاری در سطح ملی و بین المللی است. یادآور شد: مسئولان شهری پس از مشاهده مسابقات فینال جام جهانی، در نظر داشتند در ۲۴ تیرماه برای احسان حاج صفی برنامه ای بسیار ویژه ترتیب دهند که با توجه به اعلام وی برای عزیمت به یونان، در عرض ۲۴ ساعت این برنامه در آمفی تئاتر روباز بام شهر و در مکانی که هزاران کاشانی هنرنمایی نماینده شایسته شهرشان را از تلویزیون شهری و در کنار خانوده هایشان دیدند، مدون شد.

رییس شورای اسلامی کاشان، با اشاره به عواطف و احساسات میلیون ها هموطن در زمان حضور در صحنه های بین المللی تصریح کرد:با اقدامات صورت گرفته مقرر شد باتوجه به حضور شایسته کاپیتان حاج صفی و دیگر ملی پوشان در برابر نامداران جهان فوتبال در جام جهانی و حفظ عظمت و عزت ایران اسلامی، معبر یا خیابانی به نام خیابان احسان حاج صفی نامگذاری شود.

به گزارش ایمنا، این مراسم که با آتش بازی، اجرای موسیقی زنده، نورافشانی، پخش تیزر ویژه حاج صفی از تلویزیون شهری همراه بود، علاوه بر اعطای نخستین نشان طلای ۱۵ عیار سیلک کاشان، هدایای نفیسی به احسان حاج صفی تعلق گرفت و همچنین به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی از مرشد و ورزشکاران تیم ذوالفقار که به نمایندگی کاشان موفق به مقام قهرمانی کشور نائل شده بودند، از طرف سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم، احسان حاجی صفی تنها نماینده استان اصفهان در جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ و جوان ترین کاپیتان تیم ملی ایران، به همراه خانواده روی سن حضور یافت و در میان تعداد زیادی از شهروندان کاشانی گفت: «من همیشه به این افتخار می کنم که کاشانی هستم و از دیار سهراب سپهری» سپس با هدف احترام و قدردانی از زحمات، به دستان پدر و مادرش بوسه زد.

کد خبر 347331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.