گلایه مردم بحق است

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: با محاکمه سریع و قاطع مفسدان اقتصادی که زمینه ساز آشفتگی های اخیر بازار شده اند، می توان شاهد بازگشت آرامش به محیط کسب و کار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی در جمع مردم و در مسجد جامع این شهر با اشاره به اعدام قاطع مفسدان اقتصادی در چین اظهار کرد: در ایران نیز باید قوه قضاییه با همکاری دیگر مجموعه ها، کسانی که امنیت اقتصادی جامعه را بر هم زده اند فارغ از جایگاه اجتماعی و سیاسی آن ها، محاکمه کند.

وی برهم زدن امنیت اقتصادی را مصداق خیانت دانست و افزود: مردم به شدت تحت فشار قرار گرفته اند و گلایه آن ها کاملا بحق است، اما راه حل آن تجمع و فراهم کردن زمینه سوء استفاده دشمنان نیست، همه بایستی در چهارچوب قانون پیگیر رفع مشکلات خود باشند.

امام جمعه نجف آباد اظهار کرد: پتانسیل های بسیار ارزشمندی در عرصه صنعت و معدن وجود دارد، اما نداشتن تلاش و همت و عدم به کارگیری مدیران جوان، بخش زیادی از این دارایی را در قالب خام فروشی در بازارهای صادراتی عرضه می کنیم که با مدیریت بهتر، امکان توسعه اشتغال و ایجاد ارزش افزوده را خواهیم داشت.

امام جمعه نجف آباد خاطرنشان کرد: در عرصه ورزشی همزمان با اهمیت به ورزش قهرمانی بایستی زمینه توسعه ورزش همگانی را بیش از گذشته ایجاد کنیم، البته باید مراقب آثار سوء فرهنگی و اجتماعی ورزش های وارداتی یا نفوذ مسائل ضد فرهنگی در این مقوله باشیم.

وی به اهمیت نوشتن هم اشاره ای داشت و گفت: تمامی دغدغه مندان نظام و انقلاب بایستی از این اسلحه که مقدم بر سلاح جنگی است استفاده بهتر و موثرتری داشته باشند.

کد خبر 347294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.