۲ جوان در استخر آب جان باختند/ دستگیری اخاذ راننده تاکسی

جان باختن دو جوان در استخر آب در کاشان و دستگیری اخاذی که با استفاده از سلاح سرد از راننده تاکسی در اصفهان اقدام به زورگیری کرده بود از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ علی پور کاوه، فرمانده انتظامی کاشان اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن دو جوان دریکی از مزارع شهرستان کاشان ، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ "ناجی آباد" به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اثر وقوع این حادثه دو جوان ۱۸ و ۱۹ ساله که برای شنا کردن وارد استخر آبی شده بودند غرق شدند، بیان کرد: علت وقوع این حادثه توسط مأموران امدادی عمیق بودن استخر و عدم مهارت لازم برای شنا کردن اعلام‌ شده است.

سرهنگ پور کاوه در پایان به نوجوان توصیه کرد: از شنا کردن در استخرهای آب کشاورزی و غیرمجاز اکیداً خودداری کنید تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ای نباشیم.

اخاذ راننده تاکسی دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی، فر مانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ از یک مورد سرقت از راننده تاکسی اطلاع حاصل شد که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه راننده تاکسی به ماموران اعلام کرد فردی را سوار خودرو کرده که در بین راه با تهدید چاقو مبلغ یک میلیون و دویست هزار ریال از او سرقت و متواری شده است، افزود: با دریافت مشخصات سارق بلافاصله ماموران اقدام به گشت زنی در حوزه استحفاظی کردند که در یک آن سارق را مشاهده و دستگیر کردند.

کشف ۲۳ تن برنج قاچاق در سمیرم

سرهنگ سهراب قرقانی، فرمانده انتظامی سمیرم اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان سمیرم یک دستگاه کامیون کشنده ولوو را برای بررسی مدارک و محموله متوقف کردند.

وی ادامه داد: این خودرو حامل ۲۳ تن برنج خارجی بود که به علت عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی راننده، ماموران انتظامی خودرو و محموله را متوقف کردند؛ در این رابطه راننده دستگیر  و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی سمیرم با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه از سوی کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام‌ شده است، گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت و توان عملیاتی با قاچاقچیان کالا و مخلان اقتصادی کشور برخورد می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.*

کشف ۵۸ کیلو گرم تریاک درشهرضا

سرهنگ محمد حسین باباکلانی، فرمانده انتظامی شهرضا  گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان که از شیراز به سمت اصفهان در حرکت بودمشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۵۸کیلوگرم تریاک که در اتاق بار وانت جاساز شده بود کشف شد، اضافه کرد: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

کشف ۹۰ میلیون ریال کالای قاچاق درلنجان

سرهنگ غلامرضا افشاری، فرمانده انتظامی شهرستان لنجان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان لنجان حین اجرای طرح ایست و بازرسی موفت در محور "سفید دشت" به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون که حامل بار علوفه بود تعداد ۱۳ دستگاه یخچال فریزر و ماشین لباسشویی خارجی که زیر محموله جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ افشاری اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۹۰ میلیون ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر وبرای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

کد خبر 347287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.