انعقاد تفاهم نامه دانشگاه هنر اصفهان با مدرسه ملی سینما

تفاهم نامه سه جانبه همکارهای علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری بین دانشگاه هنر اصفهان با معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدرسه ملی سینما منعقد شد.

به گزارش سرویس علمی ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه هنراصفهان، این تفاهم نامه با امضای مصطفی کیانی، ریاست دانشگاه هنر اصفهان و روح الله حسینی، مدیر مدرسه ملی سینمای تهران (وابسته به سازمان سینمایی کشور) و به منظور گسترش همکاری های آموزشی و پژوهشی و با هدف توانمند سازی دانشجویان و ایجاد کارآفرینی و اشتغال ایجاد شد.

 برگزاری نشست های علمی، دوره های تخصصی، همایش ها و کارگاه های مشترک، همچنین تامین هیئت علمی مورد نیاز برای ارایه مشاوره و انجام دوره های پژوهشی میان طرفین از محورهای این تفاهم نامه هستند.

 مشارکت در اجرای نمایشگاه و جشنواره های مشترک در حوزه پژوهش و کارآفرینی، طراحی و اجرای پروژه های تحقیقاتی و کاربردی مشترک، همکاری در انتشار، تالیف، داوری و ترجمه مراجع، متون و کتب علمی مورد نیاز طرفین. همکاری در طراحی محصولات و خدمات تخصصی مورد نیاز طرفین از دیگر بندهای این تفاهم نامه است.

 همکاری های آموزشی دانشگاه هنر و مدرسه ملی سینما نیز در قالب همکاری در تدوین برنامه ها و سرفصل های رشته های جدید و مورد نیاز بین رشته ای، استفاده متقابل از آزمایشگاه ها و کارگاه های طرفین طبق ضوابط، تعامل در خصوص کارآموزی، کارورزی و بازدیدهای علمی دانشجویان در حوزه سینما و زمینه های پژوهشی مرتبط تعریف شده اند.

کد خبر 347219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.