اِل ماتادور قهرمان لاسلسته شد/رونالدو دوری مسی را تحمل نکرد

تیم ملی اروگوئه با دو گل کاوانی از سد پرتغال گذشت تا کریستیانو رونالدو به همراه پرتغال دیگر حذف شده جام بیست و یکم لقب بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته از ساعت ۲۲ و ۳۰ به وقت ایران دقیقه تیم‌های اروگوئه و پرتغال در ورزشگاه فیشت شهر سوچی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت اروگوئه به پیروزی ۲ بر یک رسید و حریف فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شد.

گل‌ها: کاوانی (دقایق ۷ و ۶۲) برای اروگوئه؛ په په (دقیقه ۵۵) برای پرتغال

اخطار: رونالدو (دقیقه ۹۰+۳) از پرتغال

اروگوئه: فرناندو موسلرا، خوزه ماریا خیمنس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، دیگو لاکسالت، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، ناهیتان ناندز (۸۰- کارلوس سانچس)، رودریگو بنتانکور (۶۳- کریستین رودریگز)، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی (۷۴- کریستین استوانی)

پرتغال: پاتریسیو، په په، ژوزه فونته، ریکاردو پریرا، رافائل گریرو، ویلیام کاروالیو،آدرین سیلوا (۶۵- ریکاردو کوارشما)، برناردو سیلوا، ژوائو ماریو (۸۵- مانوئل فرناندس)، گونزالو گوئدس (۷۴- آندره سیلوا) و کریستیانو رونالدو

دومین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در حالی آغاز شد که از همان ابتدا اروگوئه ابتکار عمل را در دست گرفت و خیلی زود مزد برتری دقایق اولیه خود را با گل زیبای "ادینسون کاوانی" در دقیقه ۶ گرفت. اروگوئه که تیم سازمان‌ یافته‌تری به نظر می‌رسید نیمه نخست را با همین تک گل اداره کرد و برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم اما پرتغال بهتر بازی را آغاز کرد و با حملات زهرداری که ترتیب می‌داد قبل از اینکه ۱۰ دقیقه از شروع نیمه دوم بگذرد توانست با ضربه سر "په په" به گل تساوی برسد. پرتغال بعد از گل هم بر بازی سوار بود و این احتمال وجود داشت که حتی‌ گل برتری را هم به ثمر برساند اما بر خلاف روند بازی بار دیگر این "ادینسون کاوانی" ملقب به "اِل ماتادور" بود که اروگوئه را اینبار با یک ضربه فنی بغل پا به گل رساند.

اروگوئه که پس از گل فشرده‌تر از دقایق قبل به دفاع پرداخت با حفظ پیروزی ۲ بر یک توانست به جمع ۸ تیم پایانی راه یابد و حریف فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی شود.

کد خبر 347206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.