مهدی صفرخانلو سرپرستی هیئت گلف را برعهده گرفت

پس از استعفای فرهاد رحیمی از سمت ریاست خود در هیئت گلف استان، صفرخانلو به‌عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدت زمان زیادی از ریاست فرهاد رحیمی در هیئت گلف استان اصفهان نگذشته بود که با به پایان رسیدن دوران چهارساله ریاست حمیدرضا خوروش در هیئت تنیس استان، رحیمی وارد فاز انتخاباتی هیئت تنیس شد تا در صورت کسب رضایت اعضای مجمع تنیس، سکان‌ هیئت تنیس استان را در دست گیرد.

در ابتدای مراحل ثبت‌نام به‌غیر از رحیمی، جواد پرورش نیز برای حضور در انتخابات تنیس استان اعلام آمادگی کرده بود اما در ادامه راه انصراف داد تا مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان تنها با حضور یک کاندیدا برگزار شود. در نهایت پس از رأی‌گیری روز یکشنبه ۳۱ خردادماه فرهاد رحیمی با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه موفق شد بر صندلی ریاست هیئت تنیس استان بنشیند.

این انتصاب درحالی به انجام رسید که رحیمی هنوز در سمت ریاست خود در هیئت گلف استان حضور داشت. طبق قانون پس از اینکه رییس یک هیئت ورزشی که هنوز دوران چهارساله قانونی او در هیئت به پایان نرسیده است، اگر در انتخابات هیئت ورزشی دیگری ثبت‌نام و بتواند با کسب اکثریت آراء مسئولیت هیئت دیگری را برعهده گیرد، می‌بایست از سمت ریاست خود در هیئت قبلی استعفا دهد.

به گفته علیرضا امینازاده، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان فرهاد رحیمی پس از انتصاب در هیئت تنیس استان، از سمت ریاست خود در هیئت گلف استعفا کرده است و در حال حاضر مهدی صفرخانلو از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به‌عنوان سرپرست این هیئت معرفی شده است تا شرایط برگزاری انتخابات را فراهم آورد.

کد خبر 347182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.