فراخوان فستیوال معماری آوا منتشر شد

فراخوان فستیوال معماری آوا با تأکید بر جریانات نوین معماری منتشر شد. این فستیوال درصدد است تا با برگزاری رویدادهایی متنوع با تمرکز بر جریانات نوین معماری، تجربه‌ای منحصر به فرد در زمینه طراحی و ساخت را برای دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه فراهم کند.

به گزارش ایمنا، این فستیوال معماری برنامه که در قالب دوره‌های عملی- آموزشی با حضور اساتید مطرح بین‌المللی برگزار خواهد شد، فرصتی است برای فراگیری تکنولوژی‌های نوین طراحی و سیستم‌های متنوع اجرایی که در راستای تولید یک پروژه معماری به کار گرفته خواهد شد.

پروژه‌های مطرح شده در این دوره، طی جلسات داوری متعدد با حضور هیئت ژوری متشکل از معماران سرشناس داخلی و خارجی مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت و پروژه‌های منتخب در مقیاس واقعی اجرا خواهند شد.

برنامه‌های دیگری این مسابقه، شامل نمایشگاه آثار، مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها و جلسات پرسش و پاسخ با حضور مهمانان برجسته فعال در زمینه معماری خواهد بود که در خلل جلسات دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این برنامه‌ها این است که شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با تجربیات بین‌المللی، فرصت ارائه پروژه‌ها و دریافت دیدگاه‌های گوناگون را نیز به دست آورند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند تا حداکثر ۳۰ تیرماه نسبت به ارسال آثار خود به ایمیل این رویداد artlevels@ava-center.com اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر به مجتمع آوا سنتر، واقع در خیابان پاسداران، خیابان موحد دانش، جنب سفارت چین مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، افتتاحیه و شروع سخنرانی این رویداد، ۱۰ شهریور ماه خواهد بود و دوره‌های آموزشی نیز از ۲۰ شهریور آغاز خواهند شد، هم‌چنین مراسم اختتامیه و رونمایی از آثار مسابقه آوا نیز ۳۱ شهریورماه در این مجموعه برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای بازدید از محیط می‌توانند به سایت ava-center.com/ava-art-levels مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری هنر ایران

کد خبر 347180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.