سه ملی‌پوش اصفهانی فری‌استایل چشم‌ انتظار صدور ویزای هلند

کمتر از چهار روز مانده به اعزام تیم ملی فری‌استایل به مسابقات جهانی ۲۰۱۸ هلند، هنوز ویزای سه اسکیت‌باز اصفهانی از سوی سفارت هلند صادر نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جهانی فری‌استایل از ۱۴ تا ۱۸ تیرماه در هلند برگزار می‌شود که تیم ملی هشت نفره فری‌استایل کشورمان با ترکیب پنج اسکیت‌باز مرد و سه اسکیت‌باز زن در این رقابت‌ها شرکت می کنند.

مسابقات جهانی هلند از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه برترین‌های فری‌استایل دنیا در این مسابقات شرکت می‌کنند و با توجه به مدال‌های به دست آمده در مسابقات جهانی و آسیایی، ایران جزو یکی از ابرقدرت‌ها و قطب فری‌استایل آسیا محسوب می‌شود که از سال ۲۰۰۸ تا کنون در تورنمنت‌های مختلف جهانی و آسیایی حضور داشته و توانسته مدال‌های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

از مجموع هشت اسکیت‌باز حاضر در تیم ملی، شش نفر از استان اصفهان است که تقریباً ۸۰ درصد اعضای تیم ملی فری‌استایل را تشکیل می‌دهند. با توجه به اینکه کمتر از یک هفته تا اعزام تیم ملی به مسابقات باقی‌نمانده اما هنوز ویزای سه نفر از اسکیت‌بازان اصفهانی صادر نشده است و هنوز این سه اسکیت‌باز بر سر دو راهی رفتن یا نرفتن مانده‌اند.

حسن مالکی رییس هیئت اسکیت استان اصفهان در این خصوص به خبرنگار ایمنا، گفت: قرار است تیم ملی فری‌استایل روز سه‌شنبه ۱۲ خردادماه برای حضور در مسابقات جهانی فری‌استایل به هلند اعزام شود اما تاکنون ویزای سه نفر از اسکیت‌بازان اصفهانی از طرف سفارت هلند صادر نشده و امکان دارد به دلیل عدم همکاری سفارت هلند، این سه نفر که یکی از آن‌ها لعیا عربی نایب قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ است، نتواند به این رقابت‌ها اعزام شود.

وی با اشاره به اینکه این سه اسکیت‌باز تاکنون سابقه حضور در تورنمنت‌های مختلف جهانی و آسیایی را در کارنامه داشته اند، تأکید کرد: کم‌کاری فدراسیون اسکیت هم می‌تواند دلیل صادر نشدن ویزای سه اسکیت‌باز اصفهانی باشد. حضور این افراد در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ هلند برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه شانس مدال‌آوری آن‌ها زیاد است.

کد خبر 347166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.