بی ثباتی در بازار برای کشور خطرناک است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی که کشور را دچار هرج و مرج کردند برخورد قاطع داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با بیان اینکه در ورزش قبل از پیروزی و قهرمان شدن نیاز به رعایت اخلاق اسلامی داریم، اظهار کرد: ورزشکاران کشور به امیرالمومنین(ع) اقتدار کنند تا سایر کشورها بدانند ایران شیعه علی (ع) است.

امام جمعه گلپایگان گفت: حرکت زشت در مسابقات ورزشی زیبنده یک ورزشکار شیعه نیست، ورزشکاران باید جوانمردی را از امیرالمومنین(ع) یاد بگیرند، حتی اگر در مسابقات شکست بخورند.

طهماسبی با بیان اینکه در مکتب اسلام هر سلاحی که باعث کشته شدن افراد بی گناه شود حرام است، گفت: سالروز بمباران شیمیایی در شهر سردشت توسط رژیم بعث عراق روز مبارزه  با سلاح‌های شیمیایی نام گذاری شده است.

وی افزود: هیچگاه مراکز دفاعی و هسته‌ای ایران به سمت ساخت سلاح‌های شیمایی نخواهد رفت، اما در کشورهای دیگر چنین نیست مثلا آلمان در جنگ تحمیلی سلاح شیمیایی به عراق برای کشتن مردم صادر می‎کرد.

 امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: هفته صنعت فرصت مناسبی است تا به موتور محرکه اقتصاد که بخش صنعت، معدن و تجارت  است نگاه اندیشمندانه شود.

وی با بیان اینکه بخش صنعت مولد اشتغال پایدار و افزایش تولید ناخالص ملی است که در اقتصاد نقش بسزایی دارد، افزود: در شهرستان گلپایگان به توسعه بخش‌های صنعتی و مواردی که برای ایجاد اشتغال موثر است باید توجه جدی شود.

طهماسبی با بیان اینکه ۱۲ تیرماه سالروز حمله ددمنشانه ناو دریایی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران است، گفت: وزارت خارجه آمریکا هر سال لیستی از ناقصان حقوق بشر دنیا منتشر می‌کند، اما خود بزرگترین ناقص حقوق بشر در جهان است.

امام جمعه گلپایگان گفت: مشکلات اقتصادی و بی ثباتی ارز به مردم محروم ضربه وارد می‌کند و دولت، مجلس و قوه قضائیه باید اقدام اساسی انجام دهند.

وی افزود: بی ثباتی در بازار خطرناک است و باید دستگاه‌های نظارتی در دولت و مجلس به صورت جدی وارد عمل شوند.

 طهماسبی ادامه داد:  قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع داشته باشد، چراکه اقتصاد کشور دچار هرج و مرج شده است.

کد خبر 347109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.