با اخلال گران اقتصادی برخورد شود

لنجان- امام جمعه باغبادران گفت: تغییر کابینه کمترین خواسته مردم در ضعف مشهود دولت در اداره کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه باغبادران با اشاره به روز افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: غول رسانه ای غرب در سایه تبلیغات و طرح شعار حمایت از حقوق بشر، از امریکا یک چهره مدافع حقوق بشر  نشان می دهد و از جمهوری اسلامی نظامی ناقض حقوق بشر یاد می کنند؛ این در حالی است که جمهوری اسلامی خود قربانی جنایات امریکا و عوامل است.

وی افزود: امریکا امروز آشکارا در مقابل چشم همه جهانیان دست به جنایت های فراوان می زند و ایران در حال مقابله با اینگونه جنایت ها در منطقه است.  

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: اگر بخواهند منصفانه در خصوص جنایت های آمریکا قضاوت کنند کافی است جنایت هایی که آمریکا در چهار دهه اخیر علیه جمهوری اسلامی انجام داده نگاهی بیندازند.

وی ادامه داد: تحریک منافقان و تجهیز انان و جنایت های بی شماری که در کشور انجام دادند، ساقط کردن ایرباس ایرانی توسط ناو وینسنس، حمایت و پشتیبانی از فتنه ها در کشور و تقویت منافقان و بزدلان داخلی بر علیه مردم و نظام و در نهایت بد عهدی در برجام و هزاران جنایت دیگر انسان را به این جرسومه فساد اگاه می کند، اما جای سوال دارد که چرا برخی افراد هنوز دل به ارتباط با آمریکا بسته اند.

فرهنگ اضافه کرد: تاکتیک دشمن روز به روز عوض می شود و به تعبیر رهبر معظم انقلاب فشار روانی و عملی دشمن برای متقاعد کردن مسئولان به پذیرش مذاکرات و تسلیم در برابر امریکا آغاز شده و برهمین اساس باید از نصایح رهبری استفاده کنیم و از توطئه های دشمن غافل نشویم.

وی عنوان کرد: در این برهه زمانی وحدت اجتماعی و دوری از بازی کردن در نقشه دشمن از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده چراکه کار دشمن درگیر کردن مردم با مردم بوده تا در سایه اختلاف توطئه های خود را به پیش ببرند از این رو همه باید در جهت به زانو در اوردن دشمن کار کنیم.

امام جمعه باغبادران تغییر کابینه را کمترین خواسته مردم در ضعف مشهود دولت در اداره کشور دانست و خاطرنشان کرد: امروز مسئولان باید به صورت جدی به مسایل ورود پیدا کنند، مجلس نیز باید وظیفه قانونی خود را اعمال کرده و از دولت بخواهد کابینه خود را ترمیم کند و دولت نیز باید به صورت جدی و عملی وارد صحنه شود و اجازه ندهد وضعیت نابسامان فعلی ادامه پیدا کند.

وی افزود: قوه قضاییه نیز همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید فضایی امن برای اقتصاد کشور ایجاد کند و با اخلال گران به اقتصاد کشور برخورد کرده و بدون هیچ ملاحظه ای انان را به عنوان مفسد فی الارض به مردم معرفی و در نهایت مجازات کند.

فرهنگ تصریح کرد: مردم نیز باید از مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی صدای واحد بشنوند نه اینکه بعضی به جزییات بپردازند بعضی به مسایل اصلی، مسئولان به جای پرداختن به مسایل فرعی و جزیی، فکر، ذهن و برنامه خود را به اولویت های کشور که در راس آن حل مسایل اقتصادی است، معطوف کنند.

وی یادآور شد: متاسفانه بعضی فکر می کنند مسایل مردم و مشکلات جامعه تنها باز کردن درهای ورزشگاه ها به روی زنان و ترویج ازادی های نامشروع است، اما آنها نمی دانند اگر مردم از نظر اقتصادی تامین شوند، امنیت روانی جامعه بیشتر تامین می شود مردمی که در روستاها و شهرهای دور افتاده ساکن هستند به مسایل فرعی نگاهی ندارند بلکه انان نیازمند رفع مشکلات اقتصادی هستند.  

امام جمعه باغبادران ادامه داد: امروز باید این باور را به مردم منتقل کرد که تحریم ها هر چند در هر کشوری اثر گذار است، اما نمی تواند مردم را متوقف و کشور را فلج کنند چراکه در کشور به میزانی منابع مادی و معنوی وجود دارد که بتوان کشور را غنی ساخت و در مقابل تحریم ها با برنامه ایستادگی کرد.

وی اضافه کرد: یکی از دسیسه های دشمن و مزدوران داخلی القای ناکارآمدی و مستاصل شدن نظام است و این مهم به دلیل زخمی است که بر تن کشور در مورد مسایل اقتصادی وارد شده و برهمین اساس باید به گونه ای عمل کرد که این زخم به همه نظام سرایت نکند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: هر زمان دشمن اینگونه القائات را آغاز می کند باید مزیت های انقلاب و خدمات ارزنده آن را برای مردم بیان کرد و در کنار آن واقعیت ها را نیز مورد توجه قرار داد و به صورت صحیح تحلیل کرد تا مردم بتوانند نظام را همراهی کنند و از آن دلسرد نشوند.

وی تاکید کرد: این نوع مسایل چالشی برای هر کشوری که قصد داشته باشد استقلال و عزت خود را حفظ کند وجود دارد، اما نباید از بی تدبیری بعضی مسئولان نیز غافل بود.

کد خبر 347104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.