مصرف انرژی در ادارات تیران وکرون ۳۰ درصد کاهش یافت

تیران-معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد کاهش یافته است.

عبدالله بنهری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی در راستای حفظ منابع و جلوگیری از بروز مشکل اظهار کرد: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون ۳۰ درصد نسبت به زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته که این روند تا پایان سال ادامه دارد.

وی افزود: مدیریت مصرف انرژی و همچنین بهره گیری از تکنولوژی های جدید از جمله بهره گیری از تامین برق به واسطه نور در دستگاه های اداری و خدماتی توصیه شده و این اقدامات در ارزشیابی مدیران نهادهای اداری و خدماتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون تصریح کرد: مدیریت مصرف برق و آب در فصل تابستان اهمیت بسیاری دارد، و مدیران دستگاه های اداری باید به این موضوع توجه بسیاری داشته باشند چرا که این مدیریت از بروز مشکلات تامین آب و برق شهرستان پیشگیری خواهد کرد.

وی قانون مداری و مدیریت مصرف انرژی باید از دستگاه های اداری و مدیران آغاز شود، خاطرنشان کرد: چنین اقداماتی از سوی مدیران در فرهنگ سازی برای قانون مداری و مدیریت مصرف انرژی را در جامعه تسهیل می کند و مردم نیز در این خصوص همراه با مسئولان خواهند شد.

بنهری اضافه کرد: همه برای جلوگیری از قطع برق بخش صنعت و خانگی شهرستان تیران و کرون بر اساس برنامه شرکت توزیع برق همکاری می کنند و واحدهای صنعتی و کشاورزی که مصرف انرژی را در واحدهای خود مدیریت کنند از برنامه های تشویقی شرکت برق بهره مند می شوند.

کد خبر 347101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.