پرونده ۷۰ درصد زندانیان استان با موادمخدر مرتبط است

شهرضا - جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار زندانی در زندان‌های استان وجود دارد که پرونده ۷۰ درصد از این افراد با مواد مخدر مرتبط است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حسین حسین‌زاده در همایش گرامیداشت قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در اوایل دوران پیروزی انقلاب اسلامی، صدام با حمایت ۳۷ کشور جهان به ایران حمله کرد، اما با مقامت همه‌جانبه مردم انقلابی کشور مواجه شد.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی خسارت‌های زیادی به بخش‌ های مختلف کشور از جمله زیر ساخت‌های اقتصادی وارد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان انقلاب، قدرت نرم تشیع سالانه ۲۰ میلیون انسان را در اربعین حسینی در کربلا جمع می‌کند همچنین برخلاف تبلیغات دشمن مساجد پایگاه‌های قدرتمند اسلامی هستند در حالی که همه توان رسانه‌ای غرب علیه انقلاب و ارزش‌های اسلامی به خدمت گرفته شده است.

حسین زاده فقر را مهم ترین عامل ارتکاب جرایم دانست و افزود: همه توان اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با تهاجمات دشمنان به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از عرضه مواد مخدر در سراسر جهان، اظهار کرد: افغانستان و پاکستان سالانه هشت تا ۱۲ هزار تن مواد مخدر تولید می‌کنند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران دو هزار کیلومتر مرز مشترک با این کشورها دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به تقدیم چهار هزار شهید و ۱۷ هزار جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ زندانی در استان اصفهان وجود دارد که پرونده ۷۰ درصد از این افراد به طور مستقیم و غیر مستقیم با مواد مخدر مرتبط است.

حسین زاده از معدوم سازی ۵۰ تن مواد مخدر کشف شده در استان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: این مراسم با حضور میهمانان داخلی و خارجی انجام می‌شود.

وی با اشاره به نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر گفت: سازمان ملل متحد ایران را به عنوان کشوری پیشرو در این زمینه معرفی کرده است.

کد خبر 347094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.