نگران وضعیت آموزش وپرورش استان هستم

مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به کسالت و بیماری قلبی که دارم رسالت مدیر کلی آموزش وپرورش را پذیرفتم، گفت: نگران وضعیت آموزش وپرورش استان هستم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اکبر کمالی ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه همه کارکنان آموزش و پرورش عاشقانه و با اعتبار و آبرو جانشان را با ایثار در جهت ارائه کمک به آموزش وپرورش گذاشتند، اظهار کرد: به طور یقین خداوند همراه انسان‌های مظلوم است، کسانی که با تمام اعتبار و آبرو آمدند، خداوند هم شاهد فعالیت آنها خواهد بود.

وی با بیان اینکه با توجه به کسالت و بیماری قلبی که دارم رسالت مدیر کلی آموزش وپرورش را پذیرفتم، افزود:  نگران وضعیت آموزش وپرورش استان هستم و این دغدغه بسیاری از همکاران هم بود و امروز این اتفاق افتاد و امیدوارم خداوند در ادای این مسئولیت و امانت ارزشمند من را حمایت و کمک کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگیان حاضر در این جمع به نمایندگی از ۵۷ هزار معلم و فرهنگی آمدند و دست همه آنها را می بوسم، اضافه کرد: امروز در این جلسه تودیع در یک کفه ترازو تجربه ارزشمند ۷۰ ساله همکاران فرهنگی قبلی در کفه دیگر بوده و چشم امید مدیر جدید به عنایت الهی و همکاری شما فرهنگیان فارغ از هر گونه گرایش حزبی و سیاسی است.

وی تاکید کرد: مردم چشم امیدشان به آموزش وپرورش است و هر کسی که معلم و صاحب فکر و اندیشه است برای من ارزشمند بوده و میدان خدمت برای همکارانی که با نیت صادقانه در جهت تحول در آموزش وپرورش گام بردارند باز است.

کد خبر 347075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.