همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری با اتاق بازرگانی اصفهان

معاون رییس جمهور در اموز زنان گفت: اتاق بازرگانی اصفهان طرح های خوبی دارد و میتوانیم اقدامات معاونت زنان ریاست جمهوری را با همکاری این اتاق پیش ببریم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، معصومه ابتکار ظهر امروز (پنج شنبه) در نشست هم اندیشی بانوان فعال اقتصادی اصفهان اظهار کرد: ممکن است  هر کدام از ما مسئولیت‌های فردی، اجتماعی، ملی و حرفه ای داشته باشیم، اما گاهی اوقات وظایف ایرانی بودن غلبه پیدا می‌کند و این در حالی است که پس از خروج امریکا از برجام اوضاع متفاوت شده و باید هر کدام از ما وظایف ملی خود را به درستی انجام دهیم.  

وی افزود: البته به گفته سازمان‌های اقتصادی دنیا وضعیت ارزی کشور مطلوب است، اما با عهدشکنی رییس جمهور امریکا و با شرایط جدید آسیب‌های جدیدی به آینده و اقتصاد ایران وارد می‌شود.  

معاون رییس جمهور تصریح کرد: به گفته دکتر ظریف تهدید دشمنان عملا و آشکارا به سوی ایران است، باید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تلاش کرد و البته ستاد اقتصادی دولت در این حوزه تلاش می‌کند، اما پیچیدگی‌ هایی وجود دارد. باید بدانیم دولت برای شرایط اقتصادی برنامه دارد و باید در هر عرصه‌ای که هستیم به تلاش خود ادامه دهیم، همانطور که پیش از این بانوان ما فداکاری‌های فراوانی داشته‌اند و باید از تهدیدات فرصت بسازیم.  

وی با اشاره به توانمندی‌های شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: ما نیز در معاونت زنان ریاست جمهوری اقدامات خوبی انجام داده ایم و با توجه به طرح های خوب شورای عالی جوانان اتاق اصفهان می‌توانیم همکاری هایی داشته باشیم.  

معاون رییس جمهور با اشاره به فعالیت‌های بین المللی معاونت زنان ریاست جمهوری اضافه کرد: یک کار تحقیقاتی مشترک بین ایران و ژاپن در راستای کارآفرینی بانوان انجام شد و بخشی از نتایج، این موضوع را نشان داد که بانوان ایرانی بیش از بانوان ژاپنی انگیزه کارآفرینی داشتند.  

ابتکار افزود: با وجودی که شرایط کسب و کار در ژاپن بهتر است اما بنا به آمار موجود برآیندهای دو کشور یکسان بوده است.  

وی اضافه کرد: همچنین اقدامی مشابه با تجربه ژاپن با سوئد برقرار خواهد شد و اگر اتاق اصفهان هم طرحی بین المللی داشته باشد همکاری خواهیم کرد.  

معاون رییس جمهور در خصوص شرکتهای دانش بنیان نیز گفت: در این زمینه همکاری‌هایی با معاونت فناوری ریاست جمهوری خواهیم داشت تا دختران مبتکر بتوانند به خوبی فعالیت کنند.  

کد خبر 347072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.