اعتماد مردم به جامعه فرهنگیان افزایش یابد

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: آموزش وپرورش سخت‌ترین ساماندهی را به لحاظ اعتباری و ساماندهی نیروی انسانی باید انجام دهد و علاوه بر مشارکت، نظارت بهنگام آموزش وپرورش در این زمینه ضروری است تا اعتماد مردم به جامعه فرهنگیان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد احمدی ظهر امروز (پنجشنبه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جدید آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با نگاه اعتقادی‌به مسائل می نگرد و این نکته جای خرسندی دارد،  اظهار کرد: برای همه مدیران الگو پذیری از رفتار امیر المومنین ( ع) ضروری است و رعایت اخلاق و برداشتن قدم در مسیر اخلاق از سیره مولای متقیان است.

وی خاطرنشان کرد: در تعلیم و تربیت آموخته‌ام که میوه تربیت اخلاق است و امیدواریم که به عنوان سکان‌دار افکار فرهنگیان با الگو گرفتن از مولای متقیان این باور را در خودمان و دیگران  تقویت کرده و زمینه رشد و  نمو را فراهم کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه جامعه فرهنگیان اقشار مورد اعتماد جامعه هستند، تصریح کرد: این امر را مدیون فعالیت معلمان گدشته بوده و شان معلم در تعلیم و تربیت صحیح نسل جدید است.

وی با بیان اینکه در آموزش وپرورش سند تحول محور کار بوده و در این سند به عدالت آموزشی تاکید شده است، افزود: قبل از انقلاب ریشه‌های حرکتی در راستای اعتراض به ظلم و تقاضای عدالت بوده و این موارد از ارزش‌های انقلاب است.

احمدی با اشاره به اینکه در فروع دین عدالت مهم‌ترین محور است، بیان کرد: در این بخش امروزه در جامعه شاهد هستیم که دانش‌آموزان مستعد باهوش از خانواده های ضعیف مناطق کم برخوردار امکان رقابت با بچه‌های هم‌تراز خود را ندارند و این سخن به سیاست‌گذاری کلام مربوط است و باید تا فرصت هست برای ارائه خدمات به اقشار محروم و کم برخوردار توجه کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان تاکید کرد: آموزش وپرورش  سخت‌ترین ساماندهی را به لحاظ اعتباری و ساماندهی نیروی انسانی باید انجام دهد و علاوه بر مشارکت، نظارت بهنگام آموزش وپرورش  در این زمینه ضروری است تا اعتماد مردم به جامعه فرهنگیان افزایش یابد.

کد خبر 347068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.