به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، پنج هزار و ۸۳۶ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند.
این گزارش حاکی است از مجموع تماسهای واصل شده، دو هزار و ۹۶۴ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۲ درصد از مجموع کل پیام ها است، همچنین ۳۳۶ تماس معاونت عمران معادل شش درصد و ۸۵ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیامها بوده و دو درصد پیام ها مربوط به سازمان ها و شرکت های وابسته به شهرداری مناطق ۱۵ گانه بوده است.
از مجموع تماسهای شهروندان۸۸۲ تماس از قبیل حوادث ناشی از ترکیدگی لوله و بازماندن والو اب فضای سبز، مزاحمت سگهای ولگرد و تعطیلی سرویسهای بهداشتی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد.
در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیامهای ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۹۹۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.
کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۲۱۹ مشاوره در خصوص مسایل شهری از جمله اطلاعاتی درباره ساعات کار اماکن تفریحی و تاریخی همچنین شماره تلفن شهرداری مناطق ۱۵ گانه در اختیار شهروندان قرار دادند.
در هفته گذشته ۸۸ درصد تماس گیرندگان با ۱۳۷ از خدمات شهری شهرداری اصفهان اعلام رضایت کردند.
به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی میتوانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات را در بخشهای خدمات شهری، عمران و ترافیک شهری به ویژه هدر رفت آب در فضاهای سبز شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
نظر شما