لزوم جایگزینی وزرای خسته و بی انگیزه

نجف آباد- نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت های اخیر رییس جمهور در خصوص لزوم وحدت، ساده زیستی و ایستادگی در برابر آمریکا همان تاکیدهای رهبری است و نخستین شرط عملیاتی شدن آن، تغییر در کابینه خواهد بود.

ابوالفضل ابوترابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد اظهار کرد: موضوعی که از کابینه دولت به نظر می آید برخی وزرا خسته هستند و نوآوری ندارند، بنابراین باید جای خود را به افراد پرتلاش و با کارنامه موفق در زمینه مقابله با تحریم‌ها بدهند.

ابوترابی با اشاره به ایفای نقش خزانه داری آمریکا به عنوان قرارگاه جنگ اقتصادی گفت: بیش از ۵۰۰ کارمند و کارشناس به صورت شبانه روزی در این مجموعه بر روی نحوه اعمال فشارهای بیشتر اقتصادی بر روی ایران کار می کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بر برنامه ریزی و انجام اقدامات اقتصادی متناسب با تحریم های اعمال شده تاکید کرد و گفت: مدیران زیادی داریم که از تجربیات موفق آن ها در دور زدن تحریم ها می توانیم استفاده کنیم پس باید از ظرفیت افراد تازه نفس و با هدف در این باره استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: رییس جمهور شعارهای بسیار خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور دادند که امیدواریم شاهد عملیاتی شدن آن ها باشیم.

کد خبر 347035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.