ارتباط با مدیران شهری اصفهان آسان‌تر می‌شود

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: به منظور توسعه سطح مشارکت مردم در مدیریت شهر و همچنین بهبود روند پاسخگویی به شهروندان از هفته آینده ارتباط تلفنی مردم با مدیران شهری اصفهان در اداره ارتباطات ۱۳۷ برقرار می‌شود.

حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است شهردار اصفهان، معاونان و مدیران مناطق ۱۵ گانه شهردای با اطلاع رسانی و برنامه‌ریزی قبلی در زمان مشخص در اداره ۱۳۷ حضور پیدا کنند.

وی افزود: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۳۷ به طور مستقیم با مدیر منطقه محل سکونت خود یا دیگر مدیران شهر ارتباط برقرار کرده و مشکل و معضل منطقه سکونت خود را مطرح کنند یا چنان‌چه پیشنهادی در خصوص مدیریت شهری دارند، مطرح کنند تا رسیدگی و نتیجه آن به شهروندان اطلاع داده شود.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: سعی داریم در هر دوره که به صورت فصلی برنامه‌ریزی می‌شود، یک تا دو مرتبه شهردار اصفهان در اداره ۱۳۷ حضور داشته باشد.

وی از اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان به عنوان ساده‌ترین پل ارتباطی بین مردم و سیستم مدیریت شهری یاد کرد و ادامه داد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری به روش‌های مختلف ارتباط بین مردم و مدیران شهری را از طریق سامانه پیام صوتی، ۱۳۷ و سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ برقرار کرده است.

سحاریان گفت: شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 347025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.