پیروزی بزرگ سوئد برای صدرنشینی/ صعود مردان آزتک به لطف کره

دیدار تیم‌های مکزیک و سوئد با پیروزی پرگل سوئد به پایان رسید اما هر دو تیم موفق به صعود به مرحله بعد شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم‌های مکزیک و سوئد در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر سوئد به پایان رسید.

گل‌ها: آگوستینسون (دقیقه ۵۰)، گرانکوئیست (دقیقه ۶۲- پنالتی) و آلوارز (دقیقه ۷۴- گل به خودی) برای سوئد

اخطار: گالاردو (دقیقه یک)، مورنو (دقیقه ۶۱) و لایون (دقیقه ۸۶) از مکزیک؛ لارسون (دقیقه ۲۶) و لوستیگ (دقیقه ۸۶) از سوئد

مکزیک: اوچوا، سالسیدو، لایون (۸۹- پرالتا)، کارلوس، هرناندز، مورنو، هررا، گوادرادو (۷۵- خسوس کورونا)، آلوارز، لوزانو، گالاردو (۶۵- فابیان)

سوئد: اولسن،‌لوستیگ، لیندلوف، گران‌کوئیست، آگوستینسون، لارسون (۵۷- اسونسون)، اکدال (۸۰- هیلجمارک)، کلاسون، فورسبرگ، برگ (۶۸- کیه سه تلین) و تویونن

یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور سوم مرحله گروهی در حالی برگزار می‌شد که مکزیک برای صعود به عنوان تیم نخست تنها به یک امتیاز نیاز داشت اما از سوی دیگر شکست آنها حتی می‌توانست به قیمت حذف از مرحله گروهی تمام شود. سوئد هم برای صعود به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کرد و نیاز چندانی به حسابگری نداشتند.

نیمه نخست این دیدار متعادل دنبال شد و تیمی به گل نرسید اما در نیمه دوم این سوئد بود که قفل دروازه مکزیک را شکست و با گل اتفاقی آگوستینسون در دقیقه ۵۰ از مکزیک پیش افتاد.

سوئد که با این گل در شرایط مساوی با مکزیک از لحاظ امتیاز، تفاضل و گل زده قرار گرفته بود با زدن گل‌های دوم و سوم در دقایق ۶۲ و ۷۴ خیال خود را بابت اینکه بالاتر از مکزیک قرار می‌گیرد راحت کرد و مکزیک در دقایق باقی مانده تنها امید به توقف آلمان برابر کره جنوبی داشت تا به لطف آن نتیجه به عنوان تیم دوم صعود کند.

اما در دقایق باقیمانده بخت با مردان آزتک یار بود زیرا در بازی همزمان کره جنوبی با گل‌های دقایق پایانی از سد آلمان گذشت تا این آلمان باشد که در کنار کره جنوبی از دور رقابت‌ها کنار رود.

کد خبر 347004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.