حذف ژرمن‌ها با شاهکار کُره/ کابوس برای مدافع عنوان قهرمانی

تیم ملی آلمان با شکست عجیب برابر کره جنوبی از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور سوم گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم‌های کره جنوبی و آلمان در ورزشگاه کازان به مصاف هم رفتند که در کمال ناباوری این کره جنوبی بود که با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

گل‌ها: یونگ وون (دقیقه ۹۰+۳) و سون هیونگ مین (دقیقه ۹۰+۶) برای کره جنوبی

اخطار: جانگ وو یونگ (دقیقه ۹)، لی جائه سونگ (دقیقه ۲۳)، مون سئونگ مین (دقیقه ۴۸) و سون هئونگ مین (دقیقه ۶۵) از کره جنوبی

کره جنوبی: جو هیوون وو، یون یانگ سون، کیم یونگ وون، لی یونگ، هانگ چول، جانگ وو یونگ، جانگ هیون سو، لی جائه سونگ، مون سئونگ مین (۶۸- جو سه یونگ)، کو جا چئول (۵۶- هوانگ هی چان) و سون هئونگ مین

آلمان: مانوئل نویر، ماتس هوملس، نیکلاس سوله، جاشوا کیمیچ، یوناس هکتور (۷۸- جولین برانت)، سامی خدیرا (۵۸- ماریو گومز)، تونی کروس، لئون گورتزکا (۶۳- توماس مولر)، مارکو رویس، مسوت اوزیل و تیمو ورنر

آلمان که پس از پیروزی دراماتیک برابر سوئد امید زیادی به صعود پیدا کرده بود در حالی برابر کره جنوبی قرار می‌گرفت که در صورت تساوی در این دیدار در صورت تقسیم امتیلامتیازات مکزیک و سوئد به مرحله بعد صعود می کرد. اما اوضاع برای آلمان خوب پیش نرفت و در نیمه نخست این کره جنوبی بود که بازی بهتری ارائه داد و برای زدن گل برتری هم موقعیت‌هایی داشت.

در نیمه دوم با گلزنی و پیش افتادن سوئد در بازی همزمان، کره جنوبی به کلی امیدهای صعودش را از دست داد و برعکس این آلمان بود که دیگر تساوی برایش فایده نداشت و برای صعود نیازمند پیروزی حتی با یک گل برابر کره جنوبی بود.

آلمان که در دقایق پایانی روی دروازه کره جنوبی خیمه زده بود این بار بر خلاف بازی قبلی در دقایق اضافی خوش شانس نبود و اسیر سرعت و ضد حملات کره جنوبی شد تا اینکه بالاخره روی یک کرنر، کره جنوبی توسط یونگ وون در دقیقه ۹۳ به گل رسید، گلی که در ابتدا مردود اعلام شد اما در ادامه به لطف کمک داور ویدئویی مورد قبول قرار گرفت.

ژرمن ها که با جلو آمدن نویر ۱۱ نفره حمله می کردند و برای زدن گل تساوی پیش کشیده بودند پس از اینکه توپ را از دست دادند یک بار دیگر توسط سون در دقیقه ۹۶ دروازه خودرا باز شده دیدند و با شکست ۲ بر صفر برابر کره جنوبی در رده چهارم گروه قرار گرفتند تا حذف شده بزرگ جام نام بگیرند.

بدون شک این شب یکی از کابوس وارترین شب‌های تاریخ فوتبال آلمان بود، شبی که مدافع عنوان قهرمانی حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

کد خبر 347003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.