نشست چالش‌ها و فرصت‌های نقش زنان در مدیریت شهری برگزار می‌شود

رییس کمیسیون امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نشست مشترک زنان شورای اسلامی استان اصفهان با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های حضور و نقش زنان در مدیریت شهری برگزار می‌شود.

فریده روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در پنجمین دوره شورای اسلامی شاهد حضور پررنگ زنان در این عرصه بوده‌ایم، اظهار کرد: این حضور فرصتی است که باید به صورت کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به منظور بررسی بهتر تاثیر حضور زنان در مدیریت شهری نشستی با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های حضور و نقش زنان در مدیریت شهری برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این نشست همه بانوان شوراهای اسلامی استان اصفهان حضور دارند.

 رییس کمیسیون امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری مهمان نشست مشترک زنان عضو شوراهای اسلامی استان اصفهان است، گفت: استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان نیز از دیگر مهمانان این نشست هستند.

وی افزود: نشست مشترک زنان شورای اسلامی استان اصفهان با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های حضور و نقش زنان در مدیریت شهری فردا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در تالار شهروند برگزار می‌شود.

کد خبر 346977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.