بنیاد شهید و استانداری سهم خود را در احداث سالن اجتماعات تامین کنند

شهردار اصفهان از بنیاد شهید و استانداری درخواست کرد: سهم خود را در زمینه احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا تامین کنند تا هر چه سریع‌تر این پروژه به مرحله بهره‌برداری برسد.

قدرت الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سیاست‌گذاری و پیگیری پروژه‌های بزرگ شهر اصفهان به صورت منظم هر ۱۵ روز یک‌بار انجام می‌شود، در جلسه امروز نیز مشکلات و موانع فراروی سالن گلستان شهدا بررسی شد.

 وی با بیان اینکه هزینه اجرای پروژه گلستان شهدا طی قراردادی مقرر شده میان استانداری، شهرداری و بنیاد شهید تقسیم شود، تصریح کرد: تاکنون شهرداری بیش از یک سوم سهم خود را برای اجرای این پروژه پرداخت کرده، زیرا بر احداث این سالن در اسرع وقت مصمم هستیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه این مکان دارای سه سالن است که احداث دو سالن آن در اولویت قراردارد، ادامه داد: در جلسه امروز مقرر شد در کمیته‌ای هزینه‌های معماری، سیستم صوت و تاسیسات این مجموعه مورد بازنگری قرار گیرد تا هزینه‌های اضافی و غیرضروری حذف شود.

وی از بنیاد شهید و استانداری درخواست کرد: سهم خود را در زمینه احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا تامین کنند تا هر چه سریعتر این پروژه به مرحله بهره برداری برسد.

نوروزی اضافه کرد: عملیات نازک کاری سالن اول، دوم و رواق‌ها  ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که لازم است با توجه به اینکه این پروژه با گلستان شهدا همجوار است بدون هیچ تشریفاتی این مهم احداث شود.

به گزارش ایمنا، سالن اجتماعات گلستان شهدا در فضایی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع در جنوب شرقی مجموعه در دست اجرا است. پارکینگ این طرح به وسعت ۳۵۰۰ مترمربع ظرفیت پارک ۱۵۰ خودرو را دارد و پیش‌بینی می‌شود ترافیک معابر اطراف گلستان شهدا با احداث این پارکینگ کاهش یابد.

کد خبر 346961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.