هفت مدال سهم کشتی‌گیران شهرضایی از رقابت‌های استان

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: کشتی گیران شهرضایی موفق به کسب هفت مدال در دو بخش آزاد و فرهنگی مسابقات قهرمانی استان شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فرنگی کاران و آزادکاران شهرضا در مسابقات قهرمانی استان چهار طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردند.

وی ادامه داد: احمدرضا شبانپور در وزن ۵۳ کیلوگرم، تقاء میرشکار مقدم در وزن ۸۷ کیلوگرم و مهدی آقاسی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم در رشته فرنگی بر جایگاه قهرمانی ایستادند، در حالی که در همین رشته حسینعلی دیانت در وزن ۷۰ کیلوگرم عنوان سوم را کسب کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا اضافه کرد: محمدعلی غلام‌زاد طلای وزن ۱۰۰ کیلوگرم رشته آزاد را کسب کرد، در همین وزن داوود قبادی برنز گرفت، نایب قهرمانی وزن ۶۲ کیلوگرم به ایرج شجاعی رسید و در وزن ۹۷ کیلوگرم اسماعیل یونسی پنجم شد.

انصاری همچنین با اشاره به برنامه‌های ورزشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان در نظر دارد به مناسبت آغاز این هفته، همایش بزرگ دوچرخه سواری با شعار «ورزش دشمن اعتیاد است» را برگزار کند.

وی اظهار کرد: همایش دوچرخه سواری دیگری با شعار «اول گوش کن، گوش کردن به کودکان و جوانان گام نخست در کمک به رشد سالم و ایمن آنهاست» در مسیر صحرای چغاد به سمت چشمه یوزگیر در منطقه روستای لاریچه برگزار می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون دو همایش، پنج کوهگشت و یک جشنواره به مناسبت‌های مختلف در شهرستان برگزار شده است.

کد خبر 346940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.