سیاه‌نمایی علیه دولت به زیان نظام است

شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: سیاه نمایی علیه خدمات انجام شده یا علیه دولت به زیان نظام است، در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد شامگاه امروز (سه‌شنبه) در جلسه دیدار مسئولان شهرضا با آیت‌الله قدرت الله نجفی، جانباز واقعه هفت تیر که به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضاییه انجام شد، تصریح کرد: شهید بهشتی برترین الگوی یاران انقلابی امام راحل(ره) بود.

وی ادامه داد: وقایعی که امروز در کشور شاهد آن هستیم تازگی ندارد، در طول چهل سال گذشته مردم انقلابی ایران همراه با تهدیدات دشمنان انقلاب مواجه بوده‌اند.

فرماندار شهرضا اضافه کرد: دشمنان در نخستین سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه توان خود را به کار بردند تا با تحمل جنگ و تحریم اقتصادی و ایجاد ناامنی، با انقلاب اسلامی مقابله کنند، اما شکست خوردند.

رفیعی نژاد اظهار کرد: ذات انقلاب و مسئولان آن امکان ادامه حیات آن را فراهم کرده است، البته به شرطی که وحدت داشته باشیم و از تخریب یکدیگر خودداری کنیم.

وی تصریح کرد: مشکل بزرگ کشور زمانی است که اختلافات داخلی تشدید شود، اگر جناح‌های مختلف یکدیگر را تخریب کنند مردم مأیوس می‌شوند، اما اگر با مدارا و انصاف به دیگران امر به معروف و نهی از منکر کنیم مشکلات به مرور حل می‌شود.

فرماندار شهرضا تأکید کرد: سیاه نمایی علیه خدمات انجام شده یا علیه دولت به زیان نظام است، در چنین شرایطی بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیازمندیم.

رفیعی نژاد اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس که سخت‌ترین تهاجمات علیه کشور و مردم و انقلاب بوجود آمد، وحدت و همدلی باعث غلبه بر مشکلات شد؛ آن روحیات باید امروز هم سرلوحه همگان باشد.

کد خبر 346909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.