ولایتمداری، مهمترین ویژگی شهید بهشتی بود

شهرضا - جانباز واقعه هفت تیر گفت: ولایتمداری مهمترین ویژگی شهید بهشتی بود، آن شهید بزرگوار همواره خود را مقلد امام خمینی(ره) می‌دانست و به این مسئله افتخار می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، آیت الله قدرت‌الله نجفی شامگاه امروز (سه‌شنبه) در دیدار با مسئولان این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر و هفته قوه قضاییه انجام شد، اظهار کرد: یکی از خصلت‌های شهید بهشتی پرکاری ایشان در عرصه خدمت به مردم بود.

وی ادامه داد: شهید بهشتی در اوایل دوران خدمت خود حتی محافظ شخصی هم نداشت و با کمترین امکانات به سراسر کشور سفر می‌کرد تا گفتمان انقلاب و فرهنگ پیروی از خط امام خمینی(ره) را ترویج کند.

جانباز واقعه هفت تیر تأکید کرد: ولایتمداری مهمترین ویژگی شهید بهشتی بود، آن شهید بزرگوار همواره خود را مقلد امام خمینی(ره) می‌دانست و به این مسئله افتخار می‌کرد.

آیت الله نجفی با اشاره به حدیثی از حضرت علی(ع)، گفت: آن حضرت از همه مؤمنان خواسته‌اند تا برای دستیابی به اهداف و خدمت به مردم بسیار تلاش کنند و شهید بهشتی مصداق بارز عمل به این دستور بود.

وی با بیان اینکه بازنشستگی برای افراد انقلابی بی‌معنا است، تصریح کرد: این مسئله به معنای عدم رعایت قانون بازنشستگی کشوری نیست، بلکه به این معنا است که افراد انقلابی در همه عمر باید برای خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب در صحنه حاضر باشند.

جانباز واقعه هفت تیر تأکید کرد: متأسفانه آنگونه که لازم است تلاش نمی‌کنیم، این در حالی است که برای پیروزی و اعتلای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی انجم شده، پس باید آن را حفظ کنیم.

آیت الله نجفی ادامه داد: در طول چهل سال گذشته انقلاب اسلامی همواره با ریزش‌ها و رویش‌های زیادی همراه بوده است، اما نباید از رویش‌های آن مغرور و نه از ریزش‌های آن مأیوس شویم، بلکه باید به مهمترین وظیفه همه خود یعنی حفظ انقلاب اسلامی، عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ساعات کار مفید در کشور کمتر از میانگین جهانی است، تصریح کرد: این رویه در حالی است که بزرگان انقلاب همچون شهید بهشتی، برای خدمت به مردم محدود به ساعات کاری یا حقوق اداری نبودند.

کد خبر 346908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.