اجبار به تصویب ترازنامه گنگ!

امروز در حالی اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان پس از مراسم بزرگداشت روز ملی اصناف برگزار شد که با ترک رئیس و مدعوین دیگر نظم جلسه برهم خورد و روسای اتحادیه‌ها سالن را ترک کردند.

به گزارش ایمنا، به درازا کشیدن مراسم و خستگی روسای اتحادیه‌های صنفی از سخنرانی‌های مکرر باعث شد تا بررسی مصوبات کمیسیون‌های مختلف از جمله مهمترین مصوبات آن یعنی ترازنامه مالی اتاق اصناف مورد بررسی قرار نگیرد.

این در حالی است که رییس اتاق اصناف اصفهان در ابتدای جلسه قول داده بود که در اجلاس ماهانه اتاق اصناف مرکز استان اصفهان حضور داشته باشد، اما برای دفاع از ترازنامه مالی اتاق اصناف حضور نداشت.

حضور دبیر شورای عالی نظارت بر سازمان های صنفی، معاون اقتصادی استاندار اصفهان، رییس سازمان صمت استان، سرپرست معاون تجارت استان اصفهان و رئیس اداره امور اصناف مرکز استان اصفهان،  فضای بسیار مساعدی برای آغاز گفتگوها و چانه زنی ها برای انتخابات اتاق اصناف ایران به شمار می‌آید.

محمدرضا انصاری پور نائب رئیس دوم اتاق اصناف مرکز استان اصفهان و مسئول مرکز آموزش اتاق اصناف اصفهان در پیشنهادی محیرالعقول از روسای اتحادیه‌ها خواسته تا با ذکر صلوات مهر تایید خود را بر مصوبات مطرح نشده کمیسیون‌ها بزنند.

این موضوع در حالی است که ترازنامه مالی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان  رشد فزاینده هزینه‌ها را در سال ۹۶ نشان می‌دهد. اتاق اصناف اصفهان از ارائه سرفصل‌های هزینه‌ها و درآمد به روسای اتحادیه‌ها خودداری کرده و تنها یک صورت هزینه و درآمد گنگ برای روسای اتحادیه‌ها ارسال شده که تحلیل آن ممکن است برای افراد غیرمتخصص سخت باشد.

کد خبر 346872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.