۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
شب‌های بخارا در اصفهان

گروه هنری "سونره" با همکاری مجله فرهنگی هنری بخارا در ادامه سلسله برنامه‌های شب‌های بخارا، شب "داریوش شایگان و معماری اصفهان" را در مرکز علمی کاربردی اصفهان سیتی‌سنتر برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، شب‌های بخارا مجالسی در گرامیداشت بزرگان فرهنگ و هنر ایران و خارج از ایران است که از سوی مجله فرهنگی هنری بخارا برگزار می‌شود. این دوماهنامۀ‌ فرهنگی و هنری به مدیر مسئولی و سردبیری علی دهباشی از مرداد و شهریور ۱۳۷۷ آغاز به کار کرد و در هر شماره از این مجله، یادنامه ای از مفاخر فرهنگی و هنری ایران و جهان نیز ارایه می شود.

اولین جلسه از شب‌های بخارا در اصفهان با عنوان شب "خیام و فیتز جرالد" خردادماه سال جاری برگزار شد. گروه هنری "سونره" که برگزاری سلسله برنامه‌های شب‌های بخارا در اصفهان را بر عهده دارد در ادامه سلسله مجالس شب‌های بخارا، شب"داریوش شایگان و معماری اصفهان" را با حضور "محمدرضا حائری" و "علی دهباشی" به عنوان سخنران در مرکز علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌کند.

داریوش شایگان، اندیشمند و فیلسوفی بود که پژوهش‌های بسیاری را در زمینه فلسفه تطبیقی و هندشناسی انجام داد و ازجمله تالیفات وی می‌توان به ادیان و مکتب‌های فلسفی هند، آسیا در برابر غرب، تصوف و هندوئیسم، سرزمین سراب‌ها، بینش اساطیری نشر اساطیر، پنج اقلیم حضور، بت‌های ذهنی و خاطره‌های ازلی، نگاه شکسته و فانوس جادویی زمان، نام برد.

شب "داریوش شایگان و معماری اصفهان" جمعه هشتم تیرماه ساعت ۱۷ در مرکز علمی کاربردی سیتی سنتر اصفهان برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند نام خود را به شماره ۰۹۱۳۱۰۱۵۳۴۰ ارسال کنند.

کد خبر 346844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.