یکپارچه سازی آمار شهرداری اصفهان تا پایان شهریور

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از اجرای طرح تجمیع و یکپارچه سازی آمار و اطلاعات در شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: این اتفاق در راستای سیاست‌های مرکز ملی آمار و ضرورت‌های مد نظر شورای اسلامی شهر در شهرداری اصفهان انجام شده است.

سعید فردانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: قرار است تا قبل از فرایند برنامه‌ریزی و بودجه ۹۸ یعنی تا پایان شهریورماه سال جاری یکپارچه‌سازی اقلام اطلاعاتی به صورت یک‌جا در سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات بارگزاری شود تا بتوانیم با یکسان‌سازی و همسان‌سازی اطلاعات برای مدیریت و تحول شهری سیاست‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به گستردگی فعالیت‌ها، واحدهای مختلف و وظایف متعددی که در شهرداری اصفهان وجود دارد، سامانه‌ای با عنوان «سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات» راه‌اندازی شده تا تمام واحدهای مستقر در شهرداری به این سامانه دسترسی یابند.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: در صدد هستیم در راستای سیاست‌های کلان کشور در حوزه آمار و اطلاعات، بتوانیم ثبت درست اطلاعات را به صورت یکجا و استفاده، انتشار و برداشت از آنها را برای کلیه ذی‌نفعان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه سامانه سیما با تمام کلانشهرها ارتباط دارد، افزود: قرار است سال آینده به صورت یکپارچه به تمامی آمار و اطلاعات کلان‌شهرها دسترسی داشته باشیم تا به مقایسه عملکردها بپردازیم.

فردانی خاطرنشان کرد: سامانه "سیما" بسیار کمک میکند که در لحظه اطلاعات خوبی داشته باشیم، البته در فاز دوم و بر اساس زیرساخت‌های ایجاد شده، اپلیکیشنی با عنوان « همراه داده اصفهان» یا «هُدا» تهیه شده که شهروندان می‌توانند از طریق نصب آن بر روی تلفن همراه اندروید خود به تمام اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشته باشند.

کد خبر 346829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.