تزریق ۵ میلیون متر مکعب آب به مرکز کشور

نجف آباد- نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگترین پروژه های ملی کشور انتقال پنج میلیون متر مکعب آب شیرین شده خلیج فارس به فلات مرکزی ایران با سرمایه گذاری شش هزار و 500 میلیارد تومانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، ابوالفضل ابوترابی در نشست با مدیران ارشد این شهرستان اظهار کرد: بخش هایی از تجهیزات مورد نیاز برای شیرین کردن آب دریا در بنادر ایران تخلیه شده و تعداد دیگری نیز در حال بارگیری از کشورهای تولید کننده است.

وی با بیان اینکه پروژه انتقال آب شیرین در صورت عدم بروز مشکل خاصی تا دو سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، افزود: این پروژه با اختصاص دو هزار میلیارد تومان تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به مجری طرح که بخش خصوصی است، اخیرا کار خود را آغاز کرده است.

ابوترابی با اشاره به برخی مفاد طرح ۹ماده ای شورای عالی آب استان که در زمان استاندار گذشته تهیه شده بود، گفت: مهرعلیزاده استاندار جدید استان نیز به خوبی و با تدبیر اجرای این سیاست ها را دنبال کرده و نمایندگان استان نیز با استفاده از ظرفیت های قانونی و رفع موانع، تحقق  این سیاست ها را به دقت دنبال می کنند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر با برخی از مسئولان و شهروندان ساکن در محدوده بهارستان تصریح کرد: باید به حرف دل مردم و مشکلات آنان گوش داد حتی اگر هم کاری از دستمان بر نمی آید، نفس این حضور مفید خواهد بود.

کد خبر 346828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.