جوان ۲۵ ساله زیر چرخ تراکتور جان باخت/ دستگیری قاچاقچی گیاهان دارویی

مرگ جوان ۲۵ ساله زیر چرخ‌های تراکتور در فلاورجان و دستگیری قاجاقچی گیاهان دارویی در تیران و کرون از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  اظهار کرد: در پی اعلام نارضایتی شهروندان مبنی بر صداهای ناهنجار و نا امنی توسط ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه راکبان این دو دستگاه موتورسیکت سنگین قاچاق و فاقد پلاک در شهر جولان می دادند که با سرعت عمل ماموران روبرو شدند و هر دو موتورسیکلت توقیف شد، ادامه داد: ارزش موتورسیکلت‌های کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی افزود: تردد اینگونه وسایل نقلیه در شهر موجب برهم زدن آرامش شهروندان می شود و فقط موتورسیکلت هایی که دارای مجوز پیست موتورسوارای هستند حق تردد تحت نظر پلیس دارند.

تراکتور جان عابر پیاده را گرفت

سرهنگ حسن نیکبخت، فرمانده انتظامی فلاورجان اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک تراکتور با عابر پیاده در شهر "کلیشاد" ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اثر این حادثه رانندگی عابر پیاده که جوانی ۲۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است .

سرهنگ نیکبخت اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات و توجه به ایمنی در هنگام کار بسیار مهم و ضروری است و عاملی بر پیشگیری از حوادث احتمالی می باشد.

دستگیری سارق حرفه ای مغازه با ۱۲۰میلیون ریال اموال سرقتی

سرهنگ علی جعفری نژاد، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت مغازه در شهرستان خمینی شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده ای در این زمینه توسط کارآگاهان انجام گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی خمینی شهر با یک سری اقدامات خاص علمی و تخصصی ویژه ،مخفیگاه متهم را شناسائی کرده و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ویژه وهماهنگ موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت ۱۲۰ میلیون ریال اموال مغازه شهروندان اعتراف و روش کار خود را اینطور عنوان داشت که ابتدا مغازه هایی که فاقد سیستم ضد سرقت بوده و داخل مغازة قابل روئیت نباشد راشناسایی وسپس از بین آنها سراغ مغازه هایی که قفل های معمولی و معیوب داشته رفته و اقدام به سرقت می کرد.

بی احتیاطی مرگ راننده کامیونت را رقم زد

سرهنگ علی سبحانی، فرمانده انتظامی فریدونشهر گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان فریدونشهر از فوت یک راننده کامیونت در روستای "سیبک" مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه راننده کامیونت که از خودرو بیرون بوده متوجه می شود ، خودرو بدون سرنشین شروع به حرکت می کند که راننده سعی می کند آن را متوقف کند که متاسفانه بین خودرو و تنه درختی گیر می افتاد و بر اثر فشار وارده جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ سبحانی بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بی احتیاطی راننده و عدم رعایت نکات ایمنی اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونشهر در پایان به رانندگان توصیه کرد: در صورت وقوع حوادث غیر منتظره و ناگهانی خونسردی خود را حفظ کنید و از انجام اعمال خودسرانه و عجولانه خودداری کنید.

دستگیری قاچاقچی گیاهان دارویی درتیران وکرون

سرهنگ علی صادقی، فرمانده انتظامی شهرستان "تیران وکرون"  گفت: دربی اعلام مسئولان سازمان حفاظت از محیط‌زیست شهرستان "تیران و کرون" مبنی بربرداشت غیرمجازوقاچاق گیاهان دارویی از منطقه حفاظت‌شده "دالانکوه" ، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند یک قاچاقچی گیاهان دارویی را شناسایی و حین برداشت و حمل این گیاهان دستگیر کنند.

سرهنگ صادقی با اشاره به کشف ۷۰۰ بوته گیاه دارویی و خوراکی قاچاق از این افراد ،ادامه داد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 346818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.