اعاده حیثیت عربستان در بازی آخر/ صلاح بدون پیروزی جام جهانی را ترک کرد

تیم ملی عربستان با پیروزی دقایق پایانی برابر مصر، جام جهانی را با خاطره‌ای خوش به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تیم‌های عربستان و مصر در ورزشگاه وولگوگراد به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی ۲ بر یک عربستان به پایان رسید.

گل‌ها: سلمان فرج (۴۵+۵) و سالم الدوساری ۹۰+۵ برای عربستان؛ محمد صلاح (دقیقه ۲۲) برای مصر

اخطار: علی جبر (دقیقه ۴۵+۵) و احمد فتحی (دقیقه ۸۵) از مصر

عربستان: یاسر المسیلیم، اسامه هوساوی، محمد البریک، سلمان الفرج، هتان باهبری (۶۴- مهند عسیری)، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، حسین المقهوی، سالم الدوسری، فهد المولد (۷۸- الشهری) و معتز هوساوی

مصر: عصام الحضری، محسن مراون (۶۴- رمضان صبحی)، محمد صلاح، عبدالله السعید (۴۵+۷- عمر وردا)، محمود ترزگه (۸۰- کهربا)، طارق حامد، محمد الننی، علی جبر، احمد فتحی، احمد الحجازی، محمد عبدالشافی

دو تیم بازنده گروه A جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حالی به مصاف یکدیگر می‌رفتند که اعاده حیثیت با کسب یک پیروزی و ۳ امتیاز تنها هدف آنها برای این بازی بود. مصر کار را بهتر از حریف آسیایی خود آغاز کرد و با گل چیپ ستاره خود یعنی محمد صلاح از حریف پیش افتاد.

در ادامه اما عربستان که در دقیقه ۴۱ یک ضربه پنالتی را از دست داده بود در آخرین ثانیه‌های نیمه اول بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد تا سلمان الفرج گل تساوی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم مصر هرچه تلاش کرد تا با به ثمر رساندن گل حداقل جام جهانی را با پیروزی به پایان برساند، موفق نشد و در حالی که در ثانیه‌های پایانی بازی می‌رفت تا با نتیجه تساوی به پایان برسد این عربستان بود که با گل سالم الدوساری در دقیقه ۹۵ پیروزی را از آن خود کرد و جام جهانی را با ۳ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم به پایان رساند.

با این نتیجه محمد صلاح و تیم ملی مصر ناکام‌های بزرگ گروه A جام جهانی شدند که بدون امتیاز مسابقات را ترک کردند.

کد خبر 346813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.