ایفای نقش رضا شفیعی جم، علی صادقی و حدیث فولادوند در سپاهان

با مشارکت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، فیلم سینمائی "به خاطر یک آمپول ناقابل" در اصفهان ساخته می ­شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در راستای حمایت از تولیدات ملی و پرداختن به موضوعات اجتماعی، ورزشی و همچنین در حمایت از هنرمندان عزیز کشورمان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه اصفهان با همکاری مؤسسه شکوفا فیلم دست به ساخت یک فیلم سینمائی طنز زده­ اند.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن اعلام این خبر، گفت: در این کمدی ورزشی _ اجتماعی با موضوع فوتبال، که محور اصلی آن رویاهای دست یافتنی کودکان و ارتباط آنان با دنیای ورزش و همچنین موضوعات فرهنگی می­ باشد، بازیگران نام آشنائی همچون رضا شفیعی جم، علی صادقی، حدیث فولادوند، هوشنگ حریرچیان، نسیم فطرت، شهرام قائدی و .... نقش آفرینی خواهند کرد.

وی افزود: تهیه کننده این فیلم داریوش بابائیان از پیشکسوتان حوزه هنر و سینماست که تاکنون بیش از ۱۴۲ اثر ماندگار را به یادگار گذاشته است و علیرضا محمود زاده نیز از کارگردانان جوان در عرصه سینما است که کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

باقری خاطر نشان کرد: فیلمبرداری این اثر شروع شده است و بخش­هایی از آن نیز با حضور بازیکنان و کادر تیم فوتبال سپاهان در استادیوم نقش جهان و کارخانه فولاد مبارکه تصویربرداری خواهد شد.

همچنین قرار است این فیلم طنز در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و همچنین جشنواره فیلم فجر شرکت داده شود.

باقری در پایان، از همکاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان در رابطه با حمایت از ساخت این فیلم، تقدیر وتشکر کرد.

کد خبر 346806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.