آمادگی  شهرداری شیراز در جهت پیگیری و تسریع روند کار سرمایه گذاران

مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز اعلام کرد:با توجه به رویکرد شهردار کلانشهر شیراز، در خصوص روحیه فساد ستیزی مدیران و ملاک عمل قراردادن پاک دستی مسئولان در انتصابات شهرداری، این اداره کل با استفاده از توان بازرسان متخصص و متعهد، نظارت کامل خود را همچون گذشته در تمامی زیر مجموعه شهرداری شیراز اعمال می کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، علیرضا جمشیدی اظهار کرد: تکریم مراجعان توسط تمامی زیرمجموعه های شهرداری یکی دیگر از موضوعاتی است که بازرسان این اداره کل بر آن نظارت کامل داشته و با پرسنلی که رعایت موضوع را نداشته باشند برابر ضوابط و مقررات رفتار خواهد کرد.

وی موضوع سرمایه گذاری در شهرداری شیراز را یکی از موارد اساسی و مد نظر اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دانست و افزود: این اداره کل، آمادگی خود را در جهت پیگیری و تسریع روند کار سرمایه گذاران اعلام می کند.
 

مدیرکل بازرسی شهرداری شیراز خاطر نشان کرد: مأموران شهرداری در سطوح مختلف جهت اعمال قانون علاوه بر معرفی خود به مردم، کار نظارت را با استفاده از خودرویی که دارای آرم شهرداری است، انجام دهند.

وی از مردم خواست چنانچه افرادی با سوء استفاده از نام مأموران و یا مدیران شهرداری مراجعه­ای داشتند مراتب را سریعاً به شماره 37256807 اداره کل بازرسی شهرداری شیراز و یا به سامانه 137 گزارش، تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد .
 

جمشیدی یکی دیگر از اقدامات بازرسی شهرداری را از طریق نظارت خودرویی در سطح شهر اعلام کرد که از این طریق پیشنهادات یا تقاضای شهروندان توسط کارشناس مربوطه که به صورت مستمر در حال انجام وظیفه است اخذ و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
 

مدیرکل بازرسی شهرداری به میز خدمت را یکی دیگر از راههای خدمت صادقانه و رو در رو با مردم دانست و گفت: شهرداری شیراز افتخار دارد تا در جهت رضایت مندی مردم، خدمات خود را آسان کرده، به نحوی که مدیران شهرداری علاوه بر حضور در میز خدمت که در محل باب شهید دستغیب حضرت احمد بن موسی(ع) در روزهای جمعه انجام می شود، با حضور در مساجد و مرکز ارتباطی 137نیز پاسخگوی مردم هستند.

عضو کمیته سلامت اداری شهرداری عنوان کرد: در حال حاضر با تشکیل کمیته های مختلف از جمله کمیته ارتقاء سلامت اداری و ایجاد راهکارهای لازم به دنبال افزایش رضایتمندی شهروندان عزیز شیراز از نحوه خدمات رسانی شهرداری هستیم.

مدیرکل بازرسی شهرداری، یکی دیگر از راههای دسترسی مردم به خدمات شهرداری را ایجاد دفاتر ماده 33 و تسهیلگری در سطح شهر دانست و گفت: هر چند در ابتدای تاسیس این دفاتر، مسائل و مشکلاتی برای مردم ایجاد شده، اما با  برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک شاهد عملکرد بهتر و سریعتر این دفاتر خواهیم بود.

وی ادامه داد: شهروندان چنانچه با مراجعه به این دفاتر با برخورد نامناسب مدیر و یا پرسنل اجرایی آن روبرو شدند می توانند با شماره 37256807 اداره کل بازرسی و یا مرکز ارتباطی  137 و یا مدیریت شهرداری الکترونیک موضوع خود را مطرح و پیگیری کنند.

کد خبر 346792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.