برنامه‌های تابستانی خانه خلاقیت شهرداری اصفهان

مدیر خانه خلاقیت شهرداری اصفهان اعلام کرد: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، این مرکز برنامه‌هایی جهت پر کردن اوقات فراغت و پردازش ایده به نوجوانان تعریف کرده است.

هاجر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برگزاری جشنواره‌های متعددی از قبیل جشنواره بازی‌های چوبی، مسابقه رباتیک و جشنواره آشپزی هیجانی در خانه خلاقیت برنامه‌ریزی شده است که در طول تابستان اجرا خواهد شد.

وی زمان برگزاری بازی‌های فکری را از ابتدای تیر ماه عنوان کرد و ادامه داد: روزهای شنبه هر هفته بازی‌های فکری در خانه خلاقیت اجرا و پس از آن بین متقاضیان مسابقه برپا خواهد شد.

مدیر خانه خلاقیت و رستوران فکری شهرداری اصفهان به برگزاری دوره‌های آموزشی از ابتدای تیرماه اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی دارای ۵۷ سرفصل است که همه رده‌های سنی از دو سال تا ۱۸ سال را پوشش می‌دهد و  در دو نوبت صبح و عصر متقاضی می‌پذیرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:  برنامه‌ای تحت عنوان رستوران بازی فکری در خانه خلاقیت ترتیب داده شده است، بدین ترتیب بازی‌های فکری در قالب منو به متقاضیان ارایه می‌شود و آنها پس از انتخاب شروع به بازی می‌کنند، البته نحوه اجرای بازی از سوی مربیان مجموعه آموزش داده می‌شود.

کد خبر 346787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.