حاج‌صفی در تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی

مدافع چپ تیم ملی ایران از نگاه بلیچر ریپورت جزو ۱۱ بازیکن برتر دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ شد.

به گزارش ایمنا، احسان حاج‌صفی همانند نخستین بازی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ برابر مراکش که پایه‌گذار تک گل پیروزی‌ بخش ایران شد، در دیدار دوم هم مقابل اسپانیا که ۶۹ دقیقه در زمین بود و به دلیل مصدومیت جای خود را به میلاد محمدی داد نیز نمایش قابل قبولی ارائه کرد.

او که کاپیتان تیم ملی ایران برابر اسپانیا بود، در طول ۶۹ دقیقه حضورش در زمین برابر اسپانیا دو دفع توپ داشت، با یک شوت توپ را از منطقه دفاعی ایران دور کرد، دو بار اجازه گلزنی به بازیکنان اسپانیا نداد، در یک نبرد تن به تن برنده شد، یک دریبل و یک پرتاب اوت بلند موفق داشت و از همه مهم‌تر ۱۶ پاس صحیح داد تا با این عملکرد جزو موثرترین نفرات تیم ملی ایران برابر ستاره‌های حریف باشد.

حاج‌صفی با نمایش درخشانی که در فاز هجومی و بیشتر در کار دفاعی تیم ملی ایران برابر اسپانیا داشت، جزو تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی از نگاه بیلچر ریپورت قرار گرفت؛ اتفاقی که در دور اول برای هیچ یک از بازیکنان ایرانی نیافتاده بود.

در تیم منتخب دور دوم مرحله گروهی بلیچر ریپورت این نفرات حضور دارند:

کیلور ناواس(کاستاریکا)، یری مینا(کلمبیا)، جان استونز(انگلیس)، توماس مونیه(بلژیک)، احسان حاج‌صفی(ایران)، انگولو کانته(فرانسه)، لوکا مودریچ(کرواسی)، ایوان راکیتیچ(کرواسی)، خوان کوئینترو(کلمبیا)، هری کین(انگلیس) و روملو لوکاکو(بلژیک).

نکته قابل توجه در این بین حضور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکا و احسان حاج‌صفی، مدافع ایران است چراکه تیم‌های ۹ بازیکن دیگر به پیروزی در دومین مسابقه خود در جام جهانی رسیدند و بیشتر آنها نقش موثر در بردهای پُر گل تیم‌های‌شان داشتند.

تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال با وجود برتری در مسابقه اخیرشان بازیکنی در این بین ندارند.

منبع: ورزش۳

کد خبر 346751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.