۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
ثبت نام "تاکسی آریو" آغاز شد

اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور تفاهم نامه ورود تاکسی آریو را به ناوگان حمل و نقل عمومی در دو مدل دستی و اتوماتیک با شرکت سایپا نهایی کرده است، بر این اساس ثبت‌نام این خودرو از سوم تیرماه‌ آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، متقاضیان دریافت این تاکسی می‌توانند از طریق دو سامانه‌ "توسعه ناوگان تاکسیرانی" و " یکپارچه نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری" و با تأیید سازمان‌های تاکسیرانی در هر شهر ثبت نام کنند.

نحوه واگذاری خودروهای آریو

یکی از مزیت‌های این طرح نسبت به طرح‌های دیگر این است که سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی برطرف شده است و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند. همچنین به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تقاضای استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و میانگین آن حدود ۱۶ درصد است. در این طرح حداکثر ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد..

قیمت خودرو تاکسی آریو  ۵۳ تا ۶۰ میلیون تومان

قیمت خودروی آریو با دنده دستی حدود ۵۳ میلیون تومان و با دنده اتوماتیک حدود ۶۰ میلیون تومان است. افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند از تخفیف ۳۰ میلیون ریالی بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 346747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.