انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش سیاسی نشود

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طولانی شدن فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش و گرفتار کردن آن در حوزه مسائل سیاسی منجر به خسارات زیانباری بر پیکر نحیف و آسیب‌پذیر این نهاد انسان ساز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنیه) در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن انتقاد به عدم انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: اقتدار نداشتن مناسب وزیر آموزش و پرورش و همراهی نکردن نمایندگان مجلس و بعضاً کارشکنی هایی که صورت گرفته منجر شده که دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت در استان اصفهان نزدیک هفت ماه با سرپرست اداره شود.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود و مشکلات متعدد باید فردی با اطمینان خاطر و ثبات مدیریت، امور آموزش و پرورش استان را اداره کند، افزود: این در حالی است که متأسفانه هنوز اقدام مثبتی صورت نگرفته و فضای حاکم بر این مجموعه نه تنها مطلوب نیست بلکه روز به روز سخت تر و نگران کننده تر می شود.

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یقیناً نمایندگان مجلس به هیچ وجه قصد خسارت رساندن به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء را ندارند، تصریح کرد: اما آنها باید بدانند که طولانی شدن فرایند انتخاب مدیرکل آموزش و پرورش و گرفتار کردن آن در حوزه مسائل سیاسی منجر به خسارات زیانباری بر پیکر نحیف و آسیب‌پذیر این نهاد انسان ساز خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو مطالبات فرهنگیان و همچنین با توجه به پیگیری‌های خوب استاندار اصفهان درخواست دارم هرچه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام شود.

نصر اصفهانی همچنین به مدیریت بهتر باغ رضوان در خصوص دریافت خیرات از خانواده اموات اشاره کرد و گفت: بهتر است زمان مناسبی برای این امر درنظر گرفته شود.

کد خبر 346689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.