منویات رهبر معظم انقلاب مبنای فعالیت‌های مدیریت شهری است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مبنا و الگوی برنامه‌هایی که برای شهر در پیش داریم منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: کل نظام در تلاش است که جامعه‌ای با نشاطداشته باشد و ما نمی‌توانیم همه نظرات را مورد توجه قرار داده و تحت تاثیر آنها برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح‌الله معین صبح امروز (یکشنبه) در سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار کرد: در روز هفت تیر سال ۶۰ چهار وزیر و ۱۲ معاون وزیر و هفت نماینده مجلس در جلسه‌ای که منجر به شهادت دکتر بهشتی شد حضور داشتند و دشمنان فکر می‌کردند در این شرایط نظام جمهوری اسلام دچار مشکل می‌شود و ادامه راه مقدور نیست، اما این در حالی بود که برخی از نمایندگان که مجروح بودند فردای روز حادثه و برای اینکه مجلس از رسمیت خارج نشود با برانکارد در جلسه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در آن دوران تک تک مردم و مسئولان برای حفظ و انسجام نظام می‌کوشیدند، افزود: در زمان کنونی نیز باید چنین روحیهای وجود داشته باشد تا بتوان از دشمنی‌های استکبار جهانی نسبت به کشور به سلامت عبور کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه وحدت ملی امری ضروری است و باید به آن توجه ویژه شود، افزود: در زمان کنونی استکبار جهانی برای ایجاد انسجام بین‌المللی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران حتی به عدم فروش کفش به بازیکنان تیم ملی نیز روی می آورد،

معین با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر از یکی از منابع بزرگ تولید مواد مخدر است و تاکنون در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردیم و اقدامات خوبی را انجام دادیم. هر چند اقدامات صورت گرفته در کشور مورد توجه جامعه جهانی نبوده است اما برای حفظ جایگاه بشر در این زمینه فعالیت می‌کنیم.

وی مهم‌ترین دلیل گرایش جوانان به مواد مخدر را نبود برنامه‌ریزی جامع برای اوقات فراغت، اشتغال و ...  دانست و افزود: در این زمینه شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان سعی داشته زمینه نشاط را در شهر فراهم کنند که هم دارای غنای فرهنگی بوده و همه جوانب دینی و شرعی را رعایت کرده است.

معین با بیان اینکه جام جهانی ۲۰۱۸ و روند بازی‌ها و تلاش‌های تیم ملی، وحدت خوبی را بین مردم ایجاد کرد، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در این زمینه بعد از هر دو بازی تیم ملی پیام صادر کرده و به بازیکنان تیم ملی امید دادند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان با هدف ایجاد فضای  نشاط و امکان دسترسی بهتر شهروندان برای تماشای مسابقات فوتبال در یک نقطه از شهر اصفهان، با دریافت مجوز از فرمانداری نسبت به پخش مسابقه فوتبال اقدام کرده است، افزود: این برنامه مورد استقبال زیادی از سوی شهروندان قرار گرفت، اما متاسفانه مورد اعتراض برخی نیز بود و از این رو برای همه آرزوی بصیرت در دین داریم.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان شهرداری اصفهان برای اجرای این برنامه‌ها و مهمانان افراد را دستچین نمی‌کند، اضافه کرد: این برنامه در همه شهرهای کشور و با حجم بیشتری برگزار شده است و باید توجه داشت که شهرداری و شورای شهر تنها مجری این برنامه‌ها بوده و دستگاهای دیگر مسئولیت تامین امنیت را بر عهده دارند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی  با تاکید بر اینکه در برنامه‌هایی که در پیش داریم مبنا و الگوی ما منویات رهبر معظم انقلاب است، گفت: کل نظام در تلاش است که جامعه‌ای با نشاط داشته باشد و ما نمیتوانیم همه نظرات را مورد توجه قرار داده و تحت تاثیر  آنها برنامه‌ریزی کنیم.

کد خبر 346676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.