۷۸۰ جلد کتاب به کتابخانه شهرضا اهدا شد

شهرضا - رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا از آغاز ثبت نام هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۲۰۰ نفر از شهرضا در این مسابقه شرکت کردند که یک نفر از آنان به مرحله بعد راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستن شهرضا، فاطمه پورخاقان صبح امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کتابخانه علامه طباطبایی که کتابخانه مرکزی شهرستان است، در حال حاضر دارای ۳۳۷۳ عضو است.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال ۶۵۷ نفر به اعضای کتابخانه مرکزی شهرستان افزوده شده است.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا با بیان اینکه اعضای این کتابخانه از ابتدای امسال تا پایان خردادماه ۱۱ هزار و ۱۶۶ جلد کتاب به امانت گرفته‌اند، تصریح کرد: در همین مدت ۷۸۰ جلد کتاب به این کتابخانه اهدا شده است.

پورخاقان از آغاز ثبت نام هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته ۱۲۰۰ نفر از شهرضا در این مسابقه شرکت کردند که یک نفر از آنان به مرحله بعدی راه پیدا کرد.

وی اظهار کرد: این مسابقه در سه گروه سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

رییس کتابخانه‌های عمومی شهرضا دامه داد: کتاب‌های «کاش تو را می‌دیدم» و «مسافر هشتم» اثر مژگان شیخی، منابع گروه سنی نوجوان، کتاب‌های «مژده گل» اثر محمود پوروهاب و «مهمان خراسان» اثر سعید بیابانکی منابع گروه سنی کودک و کتاب‌های «ماه هشتم» اثر مهدی غلامی، «مهر ولایت در آسمان ایران» اثر آیت الله علی کریمی جهرمی و «به سپیدی یک رؤیا» اثر فاطمه سلیمانی، منابع گروه سنی جوان و بزرگسال هستند.

کد خبر 346666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.