کشف ۸۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان/سارق طلای کودکان دستگیر شد

کشف ۸۱۰ هزار نخ سیگار و دستگیری سارق طلای کودکان در اصفهان از مهم‌ترین اخبار انتطامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین اجرای طرح کنترل و بازرسی خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده خودرو به دستور ایست توجهی نکرد و متواری شد که مأموران وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۴۸۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که زیر صندلی‌های خودرو و صندوق‌عقب جا ساز شده بود، کشف شد.

سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این رابطه اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کشف ۸۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق در اصفهان

سرهنگ سعید سلیمیان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان از دپوی یک محموله سیگار خارجی در انباری مطلع و بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از محل بازرسی شد که تعداد ۸۱۰ هزار نخ سیگار خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ سلیمیان در پایان خاطرنشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و تورم در کشور را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار در این رابطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

واژگونی وانت مزدا با ۲ کشته و ۲ مجروح در فریدون‌شهر

سرهنگ حسین پورقیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان  اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگون شدن یک دستگاه وانت مزدا در گردنه "کلوسه" شهرستان "فریدون‌شهر" بلافاصله مأموران پلیس‌راه "دامنه" به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه متأسفانه در اثر این حادثه رانندگی راننده و یکی از سرنشینان خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر خودرو نیز به‌شدت مجروح شدند، اضافه کرد:علت وقوع این حادثه رانندگی در دست بررسی است و توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای پلیس‌راه "دامنه" اعلام خواهد شد.

سرهنگ پور قیصری با اشاره به اینکه ۲ سرنشین این خودرو در اتاق بار وانت بودند افزود: سوارشدن مسافر در قسمت بار خودروها از تخلفات رانندگی است که از رانندگان وسایل نقلیه باری تقاضا می‌شود از انجام این عمل خطرساز اکیداً خودداری کنند تا شاهد وقوع این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

عدم توجه به جلو باز هم حادثه آفرید

وی همچنین گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری سایپا ، در محور راهداری "قرقچی" ، بلافاصله ماموران گشت پلیس راه "شاهین شهر- کاشان" به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متاسفانه در اثر این حادثه یک سرنشین سواری سایپا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد، افزود: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده خودرو اعلام شده است.

سارق طلای کودکان دستگیر شد

سرهنگ حسن یاردوستی، فر مانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد:در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت طلای کودکان آنها بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گقت : شب گذشته شهروندی به گشت پلیس اصفهان مراجعه و عنوان می کند خانمی قصد سرقت طلاهای دخترش را داشته و و متواری شده که با تیز هوشی پلیس این فرد مونث مشاهده شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این فرد مونث در محاصره پلیس سرانجام دستگیر که این خانم با ترفند داشتن کودکی ۸ ساله به بچه ها نزدیک و در یک لحظه طلاهای دختر بچه ها را سرقت می کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ضمن توصیه به خانواده ها در مراقبت بیشتر از کودکان خود در بیرون از منزل خاطر نشان کرد: از آویز کردن زیور آلات به کودکان خود و رها کردن آنها در کوچه ، خیابان و پارک خودداری کنید .

کد خبر 346659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.