پیروزی ارتش نازی در سکانس آخر/ سوئد بازنده دقیقه ۹۵

تیم ملی آلمان با پیروزی مقابل سوئد به صعود از گروه F امیدوار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های گروه F جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شب گذشته _شنبه ۲ تیرماه_ از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه تیم‌های آلمان و سوئد در ورزشگاه ورزشگاه فیشت سوچی با قضاوت زیمون مارچینیاک از لهستان به مصاف هم رفتند که در نهایت ژرمن ها با نتیجه ۲ بر یک سوئد را مغلوب کردند.

گل‌ها: اولا تویوونن(۳۲) برای سوئد؛ مارک رویس(۴۸) و تونی کروس(۹۵) برای آلمان

اخطار: آلبین اکدال و سباستین لارسن ازسوئد - جروم بوئینگ(۲کارت زرد-اخراج) از آلمان

آلمان: مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، جروم بوآتنگ، جاشوا کیمیچ، یوناس هکتور(جولیان برانت-۸۷)، سباستین رودی(ایلکای گوندوگان-۳۱)، تونی کروس، توماس مولر، مارکو رویس، جولین دراکسلر(ماریو گومز-۴۶) و تیمو ورنر

سوئد: روبین اولسن، آندریاس گرانکوئیست، ویکتور لیندلوف، مایکل لاستینگ، لودویگ آگوستینسون، سباستین لارسن، آلبین اکدال، ویکتور کلاسن، امیل فورسبرگ، مارکوس برگ و اولا تویوونن

ژرمن ها که پس از شکست ناباورانه مقابل مکزیک نمی خواستند حذف شده زود هنگام جام جهانی باشند سعی داشتند توپ و مالکیت بازی را در اختیار بگیرند. اما سوئدی ها که با پیروزی مقابل کره جنوبی پا به میدان گذاشته بودند با بستن فضا و جلوگیری از ورود آلمان ها به محوطه جریمه در صدد کنترل بازی بودند و چشم به ضد حملات داشتند.

در دقیقه ۱۳ و روی فرار مارکوس برگ می رفت تا دروازه مانشافت ها باز شود اما تکل به موقع رودیگر و واکنش نویر مانع از این امر شد ولی مهاجم سوئدی ها که نقش بر زمین شده بود به همراه هم تیمی های خود معتقد به پنالتی بودند.

در تصاویر تلویزیونی حرکت مدافع آلمان بر روی مارکوس برگ خطا به نظر می رسید اما داور این دیدار چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد. شاگردان یوآخیم لو رفته رفته مسلط بر بازی شدند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه سوئد ایجاد کنند.

در حالی که ۳۲ دقیقه از بازی سپری شده بود، اشتباه تونی کروس توپ را در اختیار سوئدی ها قرار داد تا آن ها با یک پاس توپ را به اولا تویوونن برسانند و این بازیکن با ضربه چیپ دیدنی دروازه نویر را باز کرد. پس از این اتفاق آلمان ها روی یک کار گروهی با ضربه گوندوگان موقعیت داشتند تا بازی را به تساوی بکشانند اما واکنش استثنایی روبین اولسن مانع از گلزنی این بازیکن شد و نیمه نخست با همان تک گل سوئد به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان یوآخیم لو خیلی سریع حملات پر تعداد خود را آغاز کردند و در دقیقه ۴۸ روی ارسال وِرنِر، این مارکو رویس بود که با زانوی پای چپ خود توپ را به تور دروازه سوئد چسباند تا نتیجه ۱ بر ۱ روی اسکوربورد ورزشگاه ثبت شود.

در ادامه حملات پردامنه مانشافت ها ادامه پیدا کرد و سوئد تنها چشم به ضد حملات دوخته بود. سوئد که حتی پس از دریافت گل تساوی میلی به هجوم نداشت بیشتر در زمین خود به دفاع پرداخت و در حالی که می رفت تا بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد، در ثانیه های آخر مسابقه تونی کروس روی یک ضربه آزاد و با همکاری مارکو رویس گل دوم را برای ژرمن ها به ثمر رساند تا شاگردان یوآخیم لو همچنان به عنوان مدافع قهرمانی در جام جهانی باقی بمانند.

با این نتیجه آلمان و سوئد ۳ امتیازی شدند اما ژرمن ها به دلیل گل زده بیشتر نسبت به سوئد در رده دوم قرار گرفتند، مکزیک با ۶ امتیاز همچنان بخت نخست صعود باقی ماند و کره جنوبی بدون امتیاز چشم به معجزه در بازی آخر خود دارد.

کد خبر 346658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.