۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷
مجلس عصاره فضائل ملت است

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: مجلس عصاره ملت است و باید اولویت کاری خود را رفع مشکلات آنها قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به اهمیت احسان به پدر و مادر گفت: محبت به پدر و مادر زمان، مکان و افراد خاص نمی شناسد و اجر ایا احسان برابر با حج مقبول است.

وی با اشاره به اهمیت والای احسان به والدین گفت: پدر و مادر اگر مسلمان هم نباشند باید به آنها احترام گذاشته شود چراکه احسان به آنان از انفاق هم بالاتر بوده و این مهم با محبت و احترام حاصل می شود.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به کمبود آب و اهمیت عدم اسراف به ویژه در موضوع آب گفت: اگر در کنار نهر آب هم هستید ذره ای از آن را اسراف نکنید چراکه اسراف غضب الهی را به همراه دارد.

امام جمعه سمیرم متذکر شد: مجلس عصاره فضائل ملت است و باید اولویت های کاری خود را که رفع مشکلات آنها که مشکلات اقتصادی و پرهیز از اشرافی گری است را مشخص کند.

وی گفت: وظیفه قوه فضاییه اجرای احکام الهی است و باید انسان مظلوم رو به روی قاضی احساس امنیت و آرامش داشته باشد و به حقش برسد.

وی با اشاره به موضوع برجام گفت: خواب آشفته آمریکایی ها به هیچ وجه تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام دهقان خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز دستگاه قضای کشور در برابر اربده های دشمنان کوتاه آمده است، باید بدانیم کسانی که نامه مذاکره به آمریکا بدهند در زباله دان تاریخ دفن می شوند.

کد خبر 346564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.