سوت شادی در نصف جهان طنین انداز می شود

رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان ویژه برنامه «سوت شادی» در سطح محلات، بوستان های بزرگ و ... برگزار می شود.

نفیسه گلشیرازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور پر کردن اوقات فراغت شهروندان به خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان در فصل تابستان برگزاری ویژه برنامه «سوت شادی» در سطح شهر اصفهان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه محورهای این برنامه در بخش های محتلف خانوادگی، کودکان، نوجوانان و جوانان پیش بینی شده است، افزود: همچنین برنامه های مختلف ویژه مادران و دختران، پدران و پسران، مادران و پسران طراحی شده است.

رییس اداره تفریح سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ویژه برنامه سوت شادی با آیتم های تفریحی متفاوت تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد، اضافه کرد: در باغ های بانوان طلوع، ناژوان و پردیس نیز برای خانواده ها «سوت شادی» به صدا در می آید.

گلشیرازی خاطرنشان کرد: در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی شهر اصفهان نیز برنامه های مختلفی با آیتم های تفریحی به همراه کارگاههای سلامت پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در مناطق محروم شهر نیز این ویژه برنامه با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد، اظهار کرد: پر کردن اوقات فراغت شهروندان و ایجاد تفریح سالم و ارزان قیمت از مهمترین اهداف برگزاری برنامه سوت شادی در فصل تابستان است.

کد خبر 346551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.