هدف اصلی عملیات هفتم تیر شکستن کمر نظام بود

لنجان- امام جمعه فولادشهر گفت: در عملیات هفتم تیر قرار بود تمامی رهبران آینده‌ نظام به شهادت برسند البته شهیدبهشتی در راس اهداف این عملیات قرار داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت السلام مسعود سرافراز در جمع مسئولان و نخبگان شهرستان اظهار کرد: امروز در جنگ اقتصادی دو خطر عمده متوجه نظام اسلامی است، یکی از سوی گروه‌های سیاسی خودی که با عنوان انقلابیگری، ناخواسته به وحدت داخلی آسیب زده و دست به انتقام‌گیری سیاسی می‌زنند و از سوی دیگر گروه‌ها و رسانه‌های ناهمسو و مرعوب دشمن صورت می‌گیرد که با تکرار حرف‌های بیگانگان، در تحقق اهداف آن‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه مردم در جنگ اقتصادی، برخورد هوشمندانه و آگاهانه با توطئه‌های پیچیده غرب است، چراکه این مردم هستند که عوارض ناشی از جنگ اقتصادی را متحمل می شوند و باید فهم دقیقی از این شرایط داشته باشند تا بتوانند با مقاومت از این فشارهای سخت عبور کنند.

وی آمریکا را بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر دانست و ادامه داد: آمریکا، پس از خروج از برجام در حال حاضر از شورای حقوق بشر سازمان ملل‌ نیز خارج شد و مقامات آمریکایی در بیانیه ای با وقاحت تمام مدعی شدند که دولت ترامپ متعهد به محافظت از شرافت و آزادی خدادادی تمامی انسان‌ها و ترویج آن است و با این استدلال که شورای حقوق بشر، مدافع افرادضعیف برای حقوق بشر است، دلیل خروج خود از این شورا را توجیه کردند.

سرافراز اضافه کرد: شورای حقوق بشر یک نهاد ضعیف و بی‌مسئولیت در احقاق حقوق مظلومان جهان است و همواره در نقش عروسک خیمه شب بازی و تحت فشارهای قدرت‌هایی همچون آمریکا تاکنون چشم بر واقعیت‌های صحنه بین‌الملل بسته و نسبت به کشتار مظلومان فلسطین، سوریه، عراق، یمن و...بی تفاوت بوده است.

وی عنوان کرد: واقعیت این است که آمریکا این شورا را در اعتراض به کارکرد ضعیف آن در بحران‌های جهانی و منطقه‌ای و کشتار انسان‌های بی گناه و سکوت در مقابل آن‌ها ترک نکرده است، بلکه تنها به‌دلیل قرار داشتن موضوع رژیم صهیونیستی به‌عنوان ناقض حقوق بشر در فلسطین و برای باز بودن همیشگی پرونده آن‌ها در این شورا، از این مجموعه خارج شد.

امام جمعه فولادشهر گفت: این مسئله به معنای آن است که باید این شورا در مقابل همه جنایات حقوق بشری صهیونیست‌ها و آمریکایی ها سکوت اختیار می کردند.

وی با بیان اینکه شش تیرماه ۱۳۶۰ سالگرد ترور رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) و هفتم تیر ۱۳۶۰ که بر اثر انفجار یک بمب نیرومند در مقر حزب جمهوری اسلامی در تهران، آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: دستگاه تروریستی منافقان از قبل رهبران انقلاب را شناسایی کرده و با هدف حذف کامل آن‌ها به میدان آمده بودند و گروه‌های مختلف تروریستی هر کدام بخشی از کار را برعهده داشتند و از کار یکدیگر نیز مطلع بودند.

سرافراز تصریح کرد: به‌عنوان مثال حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) که در آن زمان از یاران نزدیک امام و سران حزب جمهوری و نماینده امام در شورای عالی دفاع و امام جمعه تهران و از نمایندگان شاخص مجلس شورای اسلامی بود یک روز قبل از فاجعه هفتم تیر در تاریخ شش تیرماه در مسجد اباذر در جنوب غربی تهران در حال سخنرانی مورد سوء قصد و زخمی شدند.

امام جمعه فولادشهر یادآور شد: طراحان این عملیات تروریستی گروهک منافق فرقان بودند، اما شواهد نشان می‌دهد که این گروهک در هماهنگی با منافقان خلق عمل کرده‌اند، زیرا یکی از طراحان این انفجار جواد قدیری به هنگام فرار از کشور چنین گفته بود که روز هفتم تیرماه۱۳۶۰ کار نظام اسلامی تمام است و این تاریخ همان روزی بود که آن فاجعه تاریخی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی عملیات هفتم تیر شکستن کمر نظام بود، متذکر شد: در این عملیات قرار بود تمامی رهبران آینده‌ نظام به شهادت برسند البته شهیدبهشتی در راس اهداف این عملیات قرار داشت.

سرافراز با بیان اینکه سال ها پس از آن فاجعه دردناک سردمداران نفاق به‌ صراحت اعلام کردند مسعود رجوی سرکرده گروهک منافقان طراح این عملیات بوده است، تصریح کرد: سازمان تروریستی منافقین در همان زمان با انجام چنین ترورهای بزرگ و جنایات هولناک بشری باز هم مورد حمایت آمریکا و فرانسه و دیگر کشورهای غربی قرار می‌گیرد.

امام جمعه فولادشهر ادامه داد: منافقانی که در زمان حکومت پهلوی به‌ علت ترور یک نیروی آمریکایی تروریست معرفی و سران و رهبران آن توسط ساواک مورد حمایت غرب، دستگیر و اعدام می شدند، با وقوع انقلاب اسلامی کاملا مورد حمایت غرب قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: وقتی منافقان، کشتار وسیع مردم ایران و ترور رهبران نظام را آغاز کردند دیگر از نظر آمریکایی‌ها، گروهی تروریستی محسوب نمی شدند و کاملا مورد حمایت آن ها قرار گرفتند و در همان زمان مسعود رجوی در سال‌های حضور در عراق و همکاری با صدام در ملاقات‌هایش با سران حکومت بعث به این امر افتخار می‌کرد که هم کار تروریستی در ایران انجام می دهد و هم مورد حمایت آمریکا و فرانسه است و این چهره‌ کاملی از حقوق بشر غربی را نمایش می‌دهد.

سرافراز خاطرنشان کرد: مردم ایران در سال‌های بعد از انقلاب با نمونه‌های فراوانی از چنین جنایت هایی از سوی منافقان مواجه بوده‌اند و متاسفانه این گروهک سفاک همواره مورد حمایت آمریکا و غربی‌ها هستند.

کد خبر 346544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.