نگاه تحکمی نداریم/ وضعیت موجود را حفظ می‌کنیم

رییس هیئت تنیس استان اصفهان گفت: برای ادامه راه گذشتگان تنیس استان اصفهان که زحمات زیادی برای پیشرفت تنیس کشیده اند به خرد جمعی و همگرایی اهداف نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد رحیمی در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان، اظهار کرد: امیدوار هستم در دورانی که ریاست هیئت تنیس را عهده‌دار هستم خدمات خوبی ارائه دهم البته انجام خدمات بدون کمک، همفکری و همراهی همه اهالی تنیس اصفهان مقدور نیست.

رحیمی استفاده از خرد جمعی، همگرایی و یکسو کردن اهداف و استفاده از تجربیات افرادی که چندین سال در تنیس اصفهان فعالیت داشته‌اند را مهم دانست و ابراز امیدواری کرد: این موارد را باید عملیاتی کرد چراکه با استفاده از خرد جمعی می‌توان صدای مخالفان را به خوبی شنید و به دنبال جامعه چند صدایی باشیم. ما نباید نگاه از بالا به پایین و تحکمی داشته باشیم.

وی با اشاره به حفظ قهرمانان، مربیان، داوران، ورزشکاران و ظرفیت‌ها و افتخارات خوبی که در تنیس استان اصفهان است، تصریح کرد: باید وضعیت موجود حفظ و تقویت شود و در کنار این پتانسیل‌ها کارهای بهتری هم انجام دهیم چراکه تنیس اصفهان ظرفیت‌های زیادی دارد.

رحیمی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بانوان به خوبی استفاده شود. از سال ۸۰ به بعد که به ورزشکاران خانم توجه ویژه‌ای شد، افتخارات زیادی کسب کردیم و مدال‌های بسیاری در سطوح بین‌المللی، جهانی و آسیایی و به دست آوردیم.

رییس هیئت تنیس استان اصفهان استفاده از ظرفیت هیئت شهرستان‌ها که بازوی توانمندی برای هیئت استان هستند را مهم برشمرد و اظهار کرد: باید به آن‌ها بها داده شود تا همه ظرفیت‌ها در راستای پیشرفت تنیس هدایت شوند. همچنین باید با برنامه‌ریزی منافع باشگاه‌های خصوصی نیز تأمین شود که البته این منافع می‌بایست هم‌راستا با اهداف هیئت تنیس استان باشد.

وی ادامه داد: با تعامل با دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، ارتش، آموزش و پرورش و... می‌توانیم به باشگاه‌های کمک کنیم و برند تنیس را به خوبی در بین مردم جا بیندازیم و میزبان رویدادهای مختلف تنیس کشور در اصفهان باشیم.

رییس هیئت تنیس تاکید کرد: باید بر روی سنین پایه کار شود، البته قبلاً این اتفاق افتاده و باید این کار را علمی‌تر و مدون ادامه دهیم. هرچه قدر ورودی بیشتری داشته باشیم خروجی بهتری خواهیم داشت.

کد خبر 346534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.